Er du syk?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg er skikkelig forkjølet! Tett i nesen, men samtidig rennende nese, og nå nyser jeg! Det er igrunn veldig synd på meg ^^
Jeg synes det virker som at "alle" har et eller annet for tiden. Er du syk? Eller noen hjemme hos deg, og hva gjølr du for å bli fortere frisk?
 
Vi har nettopp hatt en runde med forkjølelse og feber hos mini og meg. Men nå er vi blitt friske igjen og det er deilig [emoji7]
 
Nei, ingen av oss.
Dog veldig sjeldent vi har noe mer enn litt snørr her i hus
 
Ja, våknet opp i dag med forkjølelse og vond hals. Formen er elendig og straks er jeg alene med barna. Blir sikkert en koselig ettermiddag [emoji85][emoji23]
God bedring til deg, håper du er snart frisk igjen[emoji4]
 
Last edited:
Nei. Ikke jeg. Men mannen er syk og minste våkna med rå hoste i dag. Så gjenstår å se da.
 
Nei, jeg er bare tett i nesen slik som jeg alltid blir i svangerskap.
Mannen har nettopp vært syk, barna er friske.
 
Fikk et magevirus for 3 uker siden, som varte i flere dager. Deretter fikk jeg bronkitt på siste dag med magevondt som varte lenge. Hoster forstsatt, men bedre. Deretter ble det omgangssyke, som jeg ble bra igjen av på fre/lør. Og i går våknet jeg med tett nese og hodepine. Er sååå morsomt med vinter :D

Syntes også synd på meg selv nå hehe.
 
Ikke jeg og minste mann akkurat nå. Men mannen er forkjøla og har mistet stemmen. Eldste kastet opp i natt.
 
Sliter med bihulebetennelse :yuck:
 
Mini har øreverk, øyekatarr og feber :/ Resten av oss er ok :)
 
Syk hele året :/ men nettopp blitt frisk fra forljølelse, dvs den henger igjen, men så og si frisk
 
Er ikke syk, men mannen min har hatt en runde, og junior snørrer konstant.
Er ikke noe annet å gjøre enn å hvile, drikke og spise riktig. :)
God bedring!<3
 
God bedring til alle syke!
Vi blir vanligvis ikke syke vi heller, men denne gangen fikk vi det alle mann. Men men, barnehagestart bør gå bra for minste da kanskje ^^
 
Nei, nå er vi friske.

Men ungene var syke i uke 7 og halve 8. Jeg var litt pjusk selv i uke 7.
Samboer i uke 8.
 
Nei, svært sjeldent jeg er syk heldigvis. Ungene har hatt litt grums i vinter, men vi har foreløbig sluppet billig unna.
 
Back
Topp