Er du sammen med drømmemannen din?

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Og hvordan visste du at det var akkurat han du ville ha? ♡
 
Det er jeg! Fordi han er min motpart og likevekt ;) jordnær og snill!
 
Ja det er jeg :D <3 han er rett å slett alt jeg har ønska meg å mere til <3 han får meg å barna til å stråle :D
 
Heldige dere er ♡ Jeg har funnet drømmemannen, og han har funnet meg. Men det som er så grusomt er at der er umulig for oss å være sammen. Håper bare dette er sterkt nok til at vi finner tilbake til hverandre igjen. Men enn så lenge er det en salig blanding av fantastiske følelser og vonde følelser på en gang.
 
Heldige dere er ♡ Jeg har funnet drømmemannen, og han har funnet meg. Men det som er så grusomt er at der er umulig for oss å være sammen. Håper bare dette er sterkt nok til at vi finner tilbake til hverandre igjen. Men enn så lenge er det en salig blanding av fantastiske følelser og vonde følelser på en gang.

Så trist å lese :( Håper det ordner seg for dere!
 
Det har jeg. Elsker han mer for hver dag som går :)
 
Nå vet ikke jeg grunnen for at dere ikke får vært sammen, men har dere prøvd parterapi, fått noe hjelp?
Vet mange har klart å finne sammen med hjelp.
Vi liker hverandre veldig veldig godt begge to, så parterapi er ikke nødvendig :) Grunnen her er at han jeg har blitt så glad i flytter til Canada om kort tid. Det er en reise han har planlagt lenge, og det er ingen mulighet for å endre på det. Han er heller ikke norsk statsborger, og visumet hans går ut nå.. :(
 
Vi liker hverandre veldig veldig godt begge to, så parterapi er ikke nødvendig :) Grunnen her er at han jeg har blitt så glad i flytter til Canada om kort tid. Det er en reise han har planlagt lenge, og det er ingen mulighet for å endre på det. Han er heller ikke norsk statsborger, og visumet hans går ut nå.. :(

Så trist! Nei, da hjelper det lite med parterapi. Skjønner at dette er vannskelig for dere:(
 
Så trist! Nei, da hjelper det lite med parterapi. Skjønner at dette er vannskelig for dere:(
Ja, er det..
Våknet til denne meldingen idag:
How can I get you out of my mind? Please, I can not concentrate on my life, I don't want to need you, but it is starting to get that way with me. Starting to need, not want but NEED you in my life. I need your warmth now...
 
Ja, er det..
Våknet til denne meldingen idag:
How can I get you out of my mind? Please, I can not concentrate on my life, I don't want to need you, but it is starting to get that way with me. Starting to need, not want but NEED you in my life. I need your warmth now...

Det er virkelig ikke lett å finne kjærligheten og avstand er det som skiller dere.
Så fint å få slike meldinger der han beskriver hva han føler. Den forelskelsen er jo så utrolig god og den skulle bare nytes. Synd det ikke blir slik for dere! :(
 
Enkelte ting kunne selvfølgelig vært bedre, men alt i alt så er han drømmemannen, og det veit jeg pga vi har felles verdier og planer for fremtiden :)
 
Jeg er sammen med drømmemannen, og det vet jeg fordi jeg ikke kan se for meg ett liv hvor det ikke er oss to sammen. Selv ikke når vi er gamle :) jeg visste det ganske raskt etter at vi møttes, og det samme gjorde han :)
 
Vi liker hverandre veldig veldig godt begge to, så parterapi er ikke nødvendig :) Grunnen her er at han jeg har blitt så glad i flytter til Canada om kort tid. Det er en reise han har planlagt lenge, og det er ingen mulighet for å endre på det. Han er heller ikke norsk statsborger, og visumet hans går ut nå.. :(
Kjempe trist å lese :( det blir jo veldig stor avstand mellom dere da. Vil det på sikt være muligheter for dere to da?
 
Kjempe trist å lese :( det blir jo veldig stor avstand mellom dere da. Vil det på sikt være muligheter for dere to da?
Det er ikke helt sikkert hvor lenge han skal være i Canada, så.ingenting er sikkert. Vi får se hva som.skjer i fremtiden :)
 
Back
Topp