Er du mye kvalm?

Kvalme og oppkast ennå. Og den første setningen der kjenner jeg meg absolutt ikke igjen i.. skulle GJERNE vært foruten kvalmen!
 
Veldig kvalm. Jeg kaster aldri opp, tror det skjer en gang i tiåret eller noe sånt, bare går rundt og er skitkvalm og tørrbrekker meg litt. Veldig lei det nå, og skulle helst vært det foruten. Skuffa og vonbroten over at det ikke automagisk gikk over i uke 12 som alle lovet.
 
Kvalm hele tiden :hungover:
Kvalme og oppkast ennå. Og den første setningen der kjenner jeg meg absolutt ikke igjen i.. skulle GJERNE vært foruten kvalmen!
Veldig kvalm. Jeg kaster aldri opp, tror det skjer en gang i tiåret eller noe sånt, bare går rundt og er skitkvalm og tørrbrekker meg litt. Veldig lei det nå, og skulle helst vært det foruten. Skuffa og vonbroten over at det ikke automagisk gikk over i uke 12 som alle lovet.

Signerer dere her, bare en del oppkast her da - uansett hvilken tid på døgnet.

Gikk ikke automatisk over gitt, når man bikket de magiske 12! :shifty:
 
Signerer dere her, bare en del oppkast her da - uansett hvilken tid på døgnet.

Gikk ikke automatisk over gitt, når man bikket de magiske 12! :shifty:

Jeg er pessimist denne gangen, siden jeg har to svangerskap bak meg hvor jeg kastet opp til aller siste dag med begge to.. [emoji13]
 
Jeg er pessimist denne gangen, siden jeg har to svangerskap bak meg hvor jeg kastet opp til aller siste dag med begge to.. [emoji13]

Oh no! :arghh: Skjønner at det ikke ser så lovende ut fra ditt ståsted... Må si du er tøff, som går igjennom dette gang på gang, med frisk mot! :happy093.
 
Blir fort kvalm om jeg ikke spiser :sour:
 
Oh no! :arghh: Skjønner at det ikke ser så lovende ut fra ditt ståsted... Må si du er tøff, som går igjennom dette gang på gang, med frisk mot! :happy093.

Det var ikke planlagt denne gangen [emoji23] Lovet meg selv "aldri mer", men så ble det en siste gang likevel [emoji28] Men NÅ er vi ferdig!
 
Jeg har ikke vært kvalm en dag. Jeg skjønner ikke hva som gjør at noen slipper helt unna kvalmen, mens noen spur så mye at de havner på sykehus :dontknow. Er det det at vi som ikke er kvalme mangler "spy hormoner"?

Vel jeg er ikke helt uten problemer da. I snart 2 uker har jeg hatt vondt i hodet nesten hver ettermiddag (migrene eller tensjonshodepine). Er helt grusomt. Blodtrykket er normalt, så da skylles hodepinen enten bekyringene mine eller hormoner
 
Var kvalm i begynnelsen men så ble jeg god fra uke 11, men nå er jeg 15+1 og kvalmen og trøttheten er kommet tilbake for fult. Blir helt sprø!!
 
Kvalm hele tiden, selv om jeg er 14+1 nå. Irriterende å være dårlig hele tiden og ikke orke mat.
 
Back
Topp