Er du mye kvalm?

Mye kvalm fortsatt og kaster opp enda, men ikke like ekstremt som i begynnelsen heldigvis :happy:
 
Heldigvis mye, mye bedre[emoji1] fortsatt kvalm hvis jeg er for sulten, sliten eller jeg stresser, men det kan jeg leve med.
 
Brekker meg typ hvert 10. min hele dagen, men lite oppkast (heldigvis..). Men nå er jeg lei brekking! [emoji85]
 
Blir kvalm hvis jeg er veldig sulten. Blir også fort kvalm av spesielle smaker og lukter. Kaster opp uten unntak hver gang jeg prøver å få i meg mat før kl 09!
 
Brekker meg masse [emoji53] heldigvis ikkje spydd så mykje[emoji4] men veldig lei av å brekke meg bare eg tenker på mat
 
Jeg er fortsatt mye kvalm, tross medisiner osv. Verst på ettermiddagen og kvelden. Kjøleskapet og kjøkkenet er helt grusomt å forholde seg i.
 
Blir kvalm av lukter og synsinntrykk. Det betyr at det er ikke noen suksess å kaste søppel, f.eks. Må jeg ta en bæsjebleie, er munnbindet min venn.
 
Har fått diagnosen hyperemesis, som roet seg uke 19 heldigvis. Men om jeg stresser, sover dårlig eller er for aktiv kommer kvalmen fort. Har noen dager i uka jeg er dårlig uten at jeg kan gjøre med det, men det er fortsatt bedre enn før uke 19, det vil jeg ikke tilbake til!!!
 
Jeg er i uke 20 nå og er fremdeles 100% sykemeldt pga kvalme. Kaster opp 3-10 ganger daglig, og brekker meg til stadighet. Slitsomt! I forrige svangerskap var jeg like kvalm helt frem til fødsel.. Håper det gir slipp litt før nå.
 
Har fått diagnosen hyperemesis, som roet seg uke 19 heldigvis. Men om jeg stresser, sover dårlig eller er for aktiv kommer kvalmen fort. Har noen dager i uka jeg er dårlig uten at jeg kan gjøre med det, men det er fortsatt bedre enn før uke 19, det vil jeg ikke tilbake til!!!

Er det lov å spørre hvordan du kombinerer dette med jobb? Jeg har vært sykemeldt i snart fire uker. Kvalmen tok helt overhånd, og jeg ble så stresset da dette sterkt påvirket hva jeg fikk gjort på jobb så jeg fikk alvorlige kynnere. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå når sykemeldingsperioden straks går ut. Jeg vil ikke være hjemme hele tiden mer, samtidig har det vært helt forferdelig å være på jobb med kvalmen. Er litt redd for at jeg kommer til å presse meg til å få jobbe for så å havne i akkurat samme situasjon etter noen uker med full jobb..
 
Er kvalm konstant.. Blir totalt gal og hjelpesløs av det :p
 
Er det lov å spørre hvordan du kombinerer dette med jobb? Jeg har vært sykemeldt i snart fire uker. Kvalmen tok helt overhånd, og jeg ble så stresset da dette sterkt påvirket hva jeg fikk gjort på jobb så jeg fikk alvorlige kynnere. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå når sykemeldingsperioden straks går ut. Jeg vil ikke være hjemme hele tiden mer, samtidig har det vært helt forferdelig å være på jobb med kvalmen. Er litt redd for at jeg kommer til å presse meg til å få jobbe for så å havne i akkurat samme situasjon etter noen uker med full jobb..
Har vært 100% sykmeldt siden det slo inn i uke 6. Har ikke fungert i det hele tatt. Er nå tilbake på jobb 20% fra trykket lettet i uke 19, og kjenner det fungerer veldig fint.
 
Har vært 100% sykmeldt siden det slo inn i uke 6. Har ikke fungert i det hele tatt. Er nå tilbake på jobb 20% fra trykket lettet i uke 19, og kjenner det fungerer veldig fint.

Takk for svar! Denne kvalmen er sannelig ikke lett, håper virkelig det går over før fødsel..!
 
Jeg er sykemeldt og jobber nå kun 40%. Fungerer kun på jobb frem til kl 12 på dagen. Etter dette er det strake veien nedover og dagen ender som regel over doen. Men er samtidig deilig å være litt på jobb for å få dagen til å gå litt å få det sosiale.
 
Back
Topp