Er du klar for våren?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det mange ting som må ordnes hjemme før våren kommer? Dekkskift? Rydde ut hagemøbler? Plante stemor? Handle solkrem?
Fin tid eller hva?
 
Hage møbler er satt ut.
Plantene er planta inne. Men ikke de som skal pryde blomsterkassene de for vente til i april . Solkrem har vi i alle variasjoner...lol

Gleder meg mest til når jeg kan vaske alle vinter klær og pakke dem helt vekk fra garderober og Ganger
 
Her skal taket på huset skiftes, forhåpentlig bygger vi veranda om vi har råd etter det, mannen skal støype nytt inngangsparti og legge skifer, kanskje han tilogmed støyper til garasje også, og om det passer seg i år skal vi grave ut litt her. Blomster ute får vente ett år til.. solkrem har vi masse av og har bestilt på nettapotek til barna. Dekkskifte må vi gjøre. Hagemøblene må vente en stund i tilfelle vi får bygd veranda nå. Trampolinen skal vi sette opp.
 
Klar? Nei [emoji14]
Dekkskift tar vi etter påske så fortsatt god tid.
Må gå over sømmene på paviljongveggene. Vet noen av dem spjeret i fjor [emoji14]
Må også få frisket opp garderoben til frøkna med litt lettere klær etterhvert, så fram med symaskina. Også har vi en hel hage (1. mål) å stelle i stand som jeg håper vi får gjort en del av i påska.
Og det viktigste av alt; jeg må få meg ny jobb :eek:
 
Er det mange ting som må ordnes hjemme før våren kommer? Dekkskift? Rydde ut hagemøbler? Plante stemor? Handle solkrem?
Fin tid eller hva?
Ca alt dette må gjøres

Har stemor. Men de er inne enda. Har solkrem fra i fjor men burde sikkert fylle på med nytt. Pleier dog bruke den fra i fjor på våren og kjøpe ny utpå sommeren når alle apotekene kjører sånne kampanjer

Hagemøbler haster ikke. Det var minus i morges. Nydelig vær, men ventet max-temp i dag er 5. I helga skal det opp i 12 men til gjengjeld regne.

Men dekkskift får vi se, tar sikkert etter påske siden vi håper på snø på fjellet så vi får en skitur og da skal vi jo kjøre opp på fjellet som vi håper har snø.
 
Må bygge ny levegg.. Og få satt opp støttemur, så har litt å sette fingrane i. Også dekkskift og sjølvsagt :)
 
Herlig med vår! :smiley-bounce015
Mye som må gjøres, men både mannen og jeg gleder oss til å få kommet i gang og ta fatt på alt! :happy093
 
Må bygge ny levegg.. Og få satt opp støttemur, så har litt å sette fingrane i. Også dekkskift og sjølvsagt :)
En levegg som nesten faller ned må byttes og det skulle trolig vært bygget en til på andre siden av huset her.

Ja. Så litt å henge fingrene i er det.
 
En levegg som nesten faller ned må byttes og det skulle trolig vært bygget en til på andre siden av huset her.

Ja. Så litt å henge fingrene i er det.
Leveggen vår løsna under ei storm i fjor vinter, men fekk ikkje gjort så mykje anna med den enn å sikre den med jekkestropper.. Blir vel til at vi river heile skiten og bygger ein sikrare :)
 
Veldig klar! Vi plantet noe. Elsker å plante :)
 
Veldig klar for vår! [emoji1][emoji295]️[emoji272]
Alt av eventuelle forberedelser tar jeg bare etterhvert [emoji12]
 
Veldig klar for vår. Har litt småplukk som skal gjøres ute. Men ikke store greiene. Så for min del kan våren bare komme;)
 
Mye som bør ordnes, ja. Men vet ikke om jeg får tid til å ordne alt jeg ønsker å ordne, da :) Bør rakes litt, og skulle leid en minigraver.. men det er vel så dyrt..
Stemor skulle jeg sådd for 2 mnd siden hehe
 
Dekkskift tar vi etter siste snøfall :) Svigermor skal alltid plante litt i bakgården før 17. mai, så hjelper til med det :)
 
Ingenting som minner om vår her i nord! Må nok enda vente en måneds tid før det er behov for å klargjøre seg til vår :p
 
Jeg er klar som pokker. Våren er dog ikke helt klar for meg.
Kan ikke skifte dekk osv før snøen slutter å lave...
 
Møblene står alltid ute :)

Er alltid klar for vår, verre med høst og vinter :eek:
 
Må i grunnen gjøre alt [emoji23]

Fått opp trampolina da, men så kom det jo 15-20 cm til med snø som nå er i ferd med å regne bort.
 
Skifte dekk ja, hvert år [emoji6]

Hente ut hagemøbler, rake, fikse blomsterkassene. Hagen er kaos, siden det ikke er ordnet etter graving. Blir et sommerprosjekt..
 
Back
Topp