Er du gift/samboer/singel?

Hvilken sivilstand/bosituasjon?

  • Jeg er gift

    Votes: 20 42,6%
  • Jeg er samboer

    Votes: 26 55,3%
  • Jeg er sammen med barnets far, men vi bor ikke sammen

    Votes: 1 2,1%
  • Jeg er ikke sammen med barnets far

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    47
Gift i 5 år. Samboere i 8 og kjærester siden vi var 15. (Hadde et opphold på nesten 5 år da) :hilarious:
Så sum a sumarum har vi vært kjærester i over 10 år tilsammen. Begge er 30 og født så nære at vi lå på fødestua sammen :hug003
 
Gift i 5 år. Samboere i 8 og kjærester siden vi var 15. (Hadde et opphold på nesten 5 år da) :hilarious:
Så sum a sumarum har vi vært kjærester i over 10 år tilsammen. Begge er 30 og født så nære at vi lå på fødestua sammen :hug003
Haha! Så koselig historie!! :) Dere har kanskje kjent hverandre hele livet og, da?
 
Gift i snart 8 år :)
 
Haha! Så koselig historie!! :) Dere har kanskje kjent hverandre hele livet og, da?

Nei, "bare" siden vi var 12 år og han begynte på min skole :joyful: Skal sies at vi var sammen med andre den tiden vi var fra hverandre. Men som han sier: "Det var alltid deg" :love7 Klarte aldri slutte å tenke på han. Heldigvis var det sånn for han og. Selv om jeg var stormende forelsket i han jeg var sammen med inni mellom der.
 
Gift
 
Vi møttes da vi var 12 og 13. Ble sammen. Gjorde det slutt året etter. Ti år senere innså vi at vi aldri hadde sluttet å elske hverandre, så nå har vi vært sammen i snart fire år og snart to barn sammen. Forlovet i 2014. <3
 
Vi er gift, har også 5 års bryllupsdag til sommeren. Vi har vært sammen i 13 år, og kjent hverandre i 17-18 år :)
 
Back
Topp