Er du fortsatt venn med exen?

Er nok en som ikke har så mye til overs for meg, men de andre er jeg ikke uvenner med.
 
Jeg er venn med han på Facebook og vi sier hei hvis vi møtes og gratulerer hverandre med dagen, barn o.l men det er det eneste. Vi er ikke direkte venner men det er ingen dårlig stemning heller. Jeg har flyttet fra hjemstedet så jeg går mer eller mindre aldri på han heller.
 
Ikke venn som at vi finner på ting (det hadde ikke den nye dama tillat :p ), men vi snakker sammen og har en ordentlig tone.
Synes vi samarbeider bra.
 
Vet ikke om venner er helt riktig ordet, men møtes i bursdager og prater helt greit sammen.
 
Nei, ikke for alt i verden. Synes hele fyren er en ekkel dritt.
 
Nei. Misliker han sterkt og har null interesse av å verken se eller prate med han.

Men er bestevenninne med eksen til min mann da [emoji14]
 
Har ingen kontakt med dem. Er venner med en eller to på Facebook, men har satt opp innstillingene slik at jeg ikke får varsler om hva de driver med. For alt jeg vet har de fått seg barn og kone siden vi snakket sist. Jeg har rukket å gifte meg og fått barn så de kan jo ha gjort det også.
 
Nei det er jeg ikke :) ble slutt for over 10 år siden og da var jeg typ 16 år :) så med andre ord, ikke et veldig seriøst forhold selv om han var min første store forelskelse :)
 
Er god venn med bf ja[emoji4] viktig for gutten det[emoji4]
 
Jepp! Har barn sammen, så må nesten det :)
 
Jeg har ikke noe forhold til noen av mine ekser, og har heller ingen grunn til kontakt.. Mannens eks har blitt en av mine nærmeste venninner, og hennes mann har blitt min manns nærmeste kompis :) Absolutt ikke et eneste negativt ord å komme med om de:)
 
Hverken eller. Snakker ikke med de til vanlig. Men hadde sagt hei om jeg møtte på de.
 
Nei, nå har jeg ikke veldig mange x-er, men definitivt nei [emoji14]
 
Haha nei ikke mine x, men mannen min har ikke kontakt med hans x.
Selv om de har felles barn (voksne nå) nektet hans x å gjøre noe som helst selv om det var til barnas beste. Programerte smart telefoner så pappan ikke fikk svar når han ringte dem
 
Hadde antagelig ikke hatt kontakt hvis ikke det var for felles barn.
 
Back
Topp