Er du fortsatt venn med exen?

Nei, å kalle oss venner vil være å dra den altfor langt. Vi greier å prate sammen i en vennskapelig tone, men det er basically det hele. Han er en umoden, lat og fraværende fjott, som driter i ungene sine - og jeg gidder ikke være venn med et sånt menneske.
 
En av de ja. Blitt gode venner, så mye til hverandre helt til han flyttet til andre siden av landet, selv om vi begge hadde nye partnere. Hver gang han eller jeg er i byn møtes vi. Ingen problem siden vi begge innså at vi passet bedre som venner :)
 
Er venner/vennlig med noen av dem, men ikke alle. Peter Pan-syndromet er noe som går igjen hos mine ekser, så vi har ikke så mye til felles. :p
 
Venner er nok ikke ordet. Men klarer å holde vennskapelig tone dersom vi møtes -
 
Ikke venner, men kommer godt overens de få gangene vi møtes. Han er en flott fyr som skal få sitt første barn og gifte seg snart og jeg unner han virkelig alt det :)
 
Med barnefar ja. Men ikke mer enn at vi kommuniserer ift jentungen. Men vi er ikke uvenner. Gubben og hans eks derimot er en helt annen historie. Såvidt de greier å holde en folkelig tone. Men mye pga hennes slette oppdragelse av hans unger. Barnevernet er inne i bildet der for andre gang på ett og ett halvt år. Men forferdelig vanskelig desverre for barnevern å gi omsorgen til far. Selv om vi lever i 2017..
 
Nei.

Er en grunn til at det ble slutt, og ingen barn inne i bilde, så ingen grunn til å være venner.
 
Absolutt ingen kontakt.

Altså, eksen er en jeg var sammen med i underkant av et år for 16 år siden eller noe sånn. Bor ikke i samme del av landet og aner ikke noe om hva han driver med.

Jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 21, og hadde ikke en særlig stor erfaring før den tid, så det er ikke noe å ha kontakt med egentlig.
 
Venn og venn.. Nei. Vi har barn sammen, og snakker når det er nødvendig. Kan gå på arrangementer sammen for barnas del :) Så vi har en vennlig tone, men ikke venner..
 
Nei. Ingen kontakt. Eller bestevenninne min er jo samboer med han ene, men vi var sammen i 7-klasse så teller ikke akkurat med han. Den eneste jeg teller som en eks har jeg ingen kontakt med. Var dog gravid med hans barn da vi var sammen, så hadde jeg ikke hatt SA (uke 6) hadde vi nok hatt kontakt grunnet barnet.
 
Ikke kontakt med noen av de, med god grunn. Ene burde vært i fengsel, andre skulle vært vurdert av en psykiater, tredje skulle jeg ønske jeg aldri aldri aldri ble kjent med.
 
Back
Topp