Er du fornøyd med kroppen din?

Både ja og nei, noen dager er jo fornøyd og andre dager/situasjoner ikke.

Jeg veier nok 10-15 kilo mer enn trivselsvekten og har BMI på 27, over det jeg ønsker. Hater gå i bikini og liker ikke kroppen min naken..

Akkurat nå er fokuset mitt for treningen å holde PCOS i sjakk. Gått opp 3 kilo siste måneden, så de må jeg ned pluss 10-12 til for å ha en så sunn kropp "som mulig" ;)

Har ikke født barn, men jeg tror faktisk jeg vil bli mer fornøyd og stolt av kroppen min etter å ha gått gravid. Har allerede tigermerker, men de er pga overvekt (ikke baby).
 
Jeg er tålig fornøyd. Har fryktelig stygge bein som er full i åreknuter. Ble operert i 2011 - men det er verre nå enn noen gang :(
 
Mannen min er fornøyd med slik jeg er men jeg er absolutt ikke komfortabel med slik jeg er. Gikk opp ca 20-22 kg i svangerskapet og nå 6 1/2 måned etter fødel har jeg litt for stor mage til at jeg føler det er komfortabelt, hoftene er bredere, litt grevinneheng osv. Pleier å si til mannen at selv om han er fornøyd med hvordan jeg er så er det jeg som må gå med kroppen og føle meg komfortabel med den. Er selvsagt stolt og kry over min fantastiske sønn som jeg bar fram i 9 måneder og vil gjøre det igjen:)
 
Jeg er tålig fornøyd. Har fryktelig stygge bein som er full i åreknuter. Ble operert i 2011 - men det er verre nå enn noen gang :(
Åreknuter har jeg og, men heldigvis lite og nesten ikke synlig. Men irriterende er det.
 
Tja.. Mye jeg vil forandre på, men jeg har en frisk kropp som stort sett virker uten problemer. Når jeg tenker på alle som strever med sykdommer tenker jeg at mine komplekser er bagateller.

Når det er sagt syns jeg at min gravidekropp og barselkropp er mindre flatterende. Sist tok det 1,5 år å bli "normal" igjen. Småfeit og kvapsete etter svangerskapet, men det gikk seg til, sånn relativt sett.
 
Nja. Jeg burde gå ned fem -seks kilo for å se slank og fin ut, men etter to svangerskap ser jeg egentlig ut som før, er heldig og har ikke fått strekkmerker eller noen ting. Så egentlig er jeg veldig heldig, men altfor lat til å gå ned de kiloene
 
Vil ikke si at jeg er superfornøyd med kroppen min nei. Var veldig fornøyd etter å ha fått førstemann, men så ble jeg hjertesyk å lå veldig mye på sykehus, så nå føler jeg at alt bare henger her og der. Ettersom at jeg ikke får amme denne gangen her pga hjertemedisinene jeg går på, så vet jeg at jeg ikke blir å rase ned i vekt heller.
 
Nei, har løs hud og ekstra fett over det hele, men jeg syns jeg har en ganske bra rumpe. Ut over det er det om å dekke over...
 
Ikke fornøyd..... Magen er slapp, navlen er borte, masse strekkmerker.. Puppene henger under armene... Er på vei ned i vekt så håper det blir etterhvert :)
Også frykter jeg at tissen min har blitt gigantisk etter flere fødsler og rompa har hemoroider så deg holder...

Har fine tær da :D
 
Jeg er tålig fornøyd. Har fryktelig stygge bein som er full i åreknuter. Ble operert i 2011 - men det er verre nå enn noen gang :(

Ble de verre etter operasjon? Jeg har masse åreknuter, hvor den ene lekker jern eller hva det heter, så området er misfarget. Jeg tenkte å operere etter fødselen av nr. 2, men er veldig skeptisk til resultatet... Jeg ser også at jeg har flere i vente. Kjempeirriterende..
 
Nei, er vel ikke det... Men nå har jeg meldt meg inn på treningssenter, så spør igjen om ett år :p
 
Er generelt egentlig ikke så fornøyd, men pr dd så føler jeg meg veldig komfortabel :) gravid snart uke 16, magen er fin, puppene strutter (vrengte bukselommer til vanlig ),og..ja, nei akkurat nå er det eneste som plager meg at jeg har veldig lite klær som passer og ikke strammer for mye på den voksende magen :)
 
Er ikke fornøyd... Men det var jeg egentlig ikke før jeg ble gravid heller :)
 
Ikke fornøyd. La på
Meg 40 kg + i svangerskapet. Har ca 7-9 kg igjen. Hååååer jeg snart køarer å ta meg sammen :/
 
Jeg er greit fornøyd. Mangler 1,5 kg til startvekta før graviditeten. Jeg la ikke på meg så mye heller da, 13 kg. Veide 58 kg før svangerskapet, så kan ikke klage. Jeg følte allerede etter fire-fem dager at kroppen var den samme egentlig:) fikk heller ikke strekkmerker, noe jeg er superglad for. Jeg vet jegvar heldig, jeg trener ikke noe særligeller noenting..
 
Ja og nei! :p

Fornøyd blir vel man aldri. Vi er voldsomt flink med å finne feil på oss selv, som mange andre sikkert ikke reagerer på.
Jeg er veldig fornøyd med at jeg har gått ned mye i vekt etter jeg fikk barn. Var litt overvektig for mange år siden, men er slank i dag. Startet et nytt og bedre liv etter første, så trener mye og elsker det.. Men litt overvekt og to graviditeter, samt vektnedgang, har satt litt spor :) Har litt smårynktete hud en del plasser. Puppene har mistet alt fyll, så de er ikke pene i det hele tatt. Men er i grunn greit fornøyd, og går både i bikini, kjoler og skjørt :)
 
Nop... Men var ikke noe mer fornøyd før jeg fikk barn :p
 
Back
Topp