Er du fornøyd med kroppen din?

Ikke fornøyd, føler meg for stor.
 
... Er dere?

Mannen min himler med øynene hver gang jeg spør om jeg er feit. Jeg er jo ikke det, og det er jo 6 mnd siden jeg fødte. Gikk opp nesten 30 kg, og har en del fett igjen på magen. Og generelt er kroppen min helt forandret. Jeg liker kroppen min... når jeg har klær på! Ellers er jeg ikke særlig fornøyd med strekkmerker over det hele, hengepupper som det drypper melk ut av og stor hengehud på magen. Ikke særlig flatterende. Mannen min sier at puppene mine liksom ikke er pupper lenger, de er heller matfabrikker.

Er selvsagt stolt over å ha båret et barn til verden, og så herlig og fantastisk som hun er kunne jeg gjort det samme 100 ganger til. Men det må være lov å si at man likevel savner den kroppen man hadde før man fikk barn.

Jeg vil ikke gjøre noen opperasjoner eller noe heller, for jeg vil ikke sende gi det inntrykket av at jeg ikke er glad i kroppen min fordi jeg har ekstra fett. Jeg vil lære dem at de skal være fornøyd med kroppen sin, og da er det ikke riktig av meg å forandre noe heller.
Jeg er veldig fornøyd! :) alltid hatt et bra forhold til kroppen:) og nå er jeg superstolt over hva kroppen har fått til! Jeg har fortsatt en kul på magen, men jeg syns bare den er søt :) og jeg savner gravidmagen :p gleder meg dog til å komme inn igjen i klærne mine :D eller buksene mine :)
 
  • Liker
Reactions: Io
Jeg burde gått ned 10 kg. Og det er værst rundt magen, og der er jo farlig fett. Men har for dårlig karakter
 
Jeg er absolutt ikke fornøyd med kroppen min. Og jobber nå iherdig for å få vekk magen etter fødsel. Mye er også selvforskyldt- men nå har jeg fått nok. Hater magen og føler meg slettes ikke bra eller fin! Strekkmerkene gjør meg ingenting- de bare viser at jeg har hatt en huleboer☺️☺️
 
Trur en aldri blir fornøgd med kroppen sin ej..ej gjekk ned 20kg å var ikkje fornøgd.fikk silikon i puppene og fortsatt ikkje fornøgd.. Kun med kle på!!
Bo e ej gravid å e vertfall ikkje fornøgd å puppane e enorme å blir sikkert ødlagde,so kjem sikkert til å ta en ny oprasjon der! Kjem vel ikkje til å bli fornøgd då helder :(
 
Per dags dato - Ja!

Men med tanke på at jeg idag er 4+2 er sannsynligheten for det er leeenge til jeg kommer til å se ut slik som dette igjen.

Jeg har samtidig et sunt kroppsbilde og har alltid hatt sikkert hatt 5-10 kg pluss på rumpe/lår, men har lært meg og valgt å elske meg for den eg er (pluss at mat er min store lidenskap - så da ble det slik). :)
 
Per dags dato - Ja!

Men med tanke på at jeg idag er 4+2 er sannsynligheten for det er leeenge til jeg kommer til å se ut slik som dette igjen.

Jeg har samtidig et sunt kroppsbilde og har alltid hatt sikkert hatt 5-10 kg pluss på rumpe/lår, men har lært meg og valgt å elske meg for den eg er (pluss at mat er min store lidenskap - så da ble det slik). :)
Så bra at du har et sunt forhold til kroppen din. Gratulerer med svangerskapet, lykke til :)
 
Så bra at du har et sunt forhold til kroppen din. Gratulerer med svangerskapet, lykke til :)

Takk takk :) Får se om de holder gjennom svangerskapet og i etterant av fødsel, men krysser fingrene for at det mentale bildet består :)
 
Det falt meg ikke inn at det var stygt sagt før nå. Det var ikke sånn han mente det, det hørte jeg på hvordan han sa det. Men det er ikke det hyggeligste en kan si nei :p
Jo fristende er det å gjøre forandringer med operasjoner... Men det blir nok ikke til det.. Hva koster en slik opperasjon du tenker på da? Hoftene mine er også veeeeldig brede nå.
Det er ingen operasjon, men en hudpleiebehandling :) jeg betalte kr 1500 på groupon for 3 behandlinger på 40 min hver.
 
Absolutt ikke fornøyd. Blir man noensinne det da? :p
 
Jeg er faktisk veldig fornøyd:D
Klarer å holde min trivselsvekt, trener masse og har strammet opp det som trengs:)
Selvfølgelig kunne man ønske seg å sett litt annerledes ut her og der, men jeg er fornøyd til å være snart 40 år og født 3 barn på 4 år:)
 
Det varierer veldig. Har i følge alle rundt meg ingen ting å klage over, men jeg føler meg ikke vel i egen kropp. Skjemmes over å si det, så holder det mest for meg selv. Samboeren vet det, og blir sur hver gang jeg tar opp temaet..
 
Jeg er ikke feit eller lubben, men er likevel ikke fornøyd. Alt er liksom så slapt og alt disser :p
 
Selvsagt kunne jeg vært slankere, veltrent og penere osv.. Men jeg gidder ikke bruke energi på å være misfornøyd, så jeg har bestemt meg for å like kroppen min slik den er. Så.. Jeg er altså fornøyd :)
 
Først i slutten av 30 årene følte jeg meg vel i bikini. Jeg har ikke barn, og er slank. Skulle gjerne strammet litt opp her og der.
Håper å få barn, så da blir det spennende å se hva som skjer med kroppen.
 
Ja, stort sett er jeg det. Selvsagt er det ting jeg gjerne ville endret, spesielt siden kroppen har forandret seg etter to fødsler. Brystet er blitt flatere og samme med rumpa,mens magen er blitt bløtere. Samtidig ville jeg ikke gått tilbake til "før-kroppen"; den jeg har nå er tross alt sunn og frisk og har huset to små mennesker
:)

Jeg hadde store komplekser da jeg var yngre, men med alderen har jeg klart å innse at livet og ikke minst lykke er mye mer enn å se bra ut.
o
 
Jeg er stort sett fornøyd! Er så tynn som jeg ønsker å være men magen min bærer preg av tvillingsvangerskapet ennå. Mine er 10 mnd, så håper huden går seg til. Ikke ille når jeg står men når jeg sitter er det ikke så pent.
 
Kroppen min er ikke fin, og jeg er ikke fornøyd. Jeg er ikke overvektig, har aldri vært så lett før i voksen alder, men etter tre barn så har magen sagt takk og farvel..! Men i det store og breie så gidder jeg ikke bry meg sånn lenger. Jeg ser ikke flott ut i bikini, men jeg har på meg bikini 2 uker i året, og da er det på ferie med familien , så det gidder jeg bare ikke bruke energi på :p mannen vet jo hvorfor magen min er sånn, og vel, han liker meg jo :)
 
Back
Topp