Er du fornøyd med huset/leiligheten din?

Nei, er ikke fornøyd annet enn med beliggenheten.. og badet, for det har vi pusset opp :) ellers er det en håpløs planløsning og et grusomt kjøkken og en alt for liten og heller ikke barnevennlig veranda.. men vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal kjøpe oss inn i huset eller ei, så derfor er all oppussing satt på vent :rolleyes:
 
Misliker leiligheten sterkt. Teit planløsning og umulig å gjøre noe med. Kunne tenkt meg å fått malt veggene, men sambi er ikke enig. Nå er vi på husjakt :p
 
Eier ikke huset her, men ser mye som må bli gjort om vi kjøper det, f.eks..
 
Ja veldig fornøyd [emoji4] Vi kjøpte enebolig for 2 år siden, og har siden den han totalrenovert huset. Huset er fra 2002, så er ikke gammelt i utgangspunktet, alt var i god stand (som tak og vinduer og kledning osv) men materialvalg og fargevalg innvendig var helt feil.. de som bygde det var 70 år liksom [emoji849] Blått, grønt, kork og belegg var det som gikk igjen her [emoji12] Så vi har pusset opp begge etasjene, endret på planløsninger og revet både vegger, tak og gulv i alle rom; kjøkken, stue, gang, bad 1.etg, loftstue, 3 soverom, trappeoppgang, og nå er badet i 2.etg nettopp ferdig (typ 1 uke siden)! Så nå har vi begynt på terrassen og uteplassen. Deilig å se en ende på det [emoji28] Så nå kan lille prinsen komme, termindato om 14 dager [emoji1]
 
Vi leier, men fornøyd med leiligheten for nå. Trives godt. Blir dog deilig den dagen vi flytter til noe eget, gjerne med hage :)
 
Veldig fornøyd, men vil male veggene og kunne tenkt meg å bytte ut dusjen.
 
Jeg leier studentbolig og jeg er i grunnen fornøyd med huset ja [emoji4]
Det eneste som mangler (utenom at det med fordel kunne ha vært større) er en bod i huset som kunne vært brukt til oppbevaring av vintertøy, støvsuger og vaskemidler.
 
Jeg ELSKER huset vi kjøpte og overtok i November 2016. Vi pusset opp en del før vi flyttet inn, har tatt litt mer siden og har prosjekter for fremtiden. Men når man har hele livet på seg så er det helt greit å ha noe å se frem til å få pusset opp! :p
 
Elsker huset, det er helt nytt så vi trenger ikke å gjøre med det på noen år. Men ser i etterkant at vi gjerne skulle ha hatt andre vinkler på stua/vinduer på hele ene veggen. Det får bli når vi vinner i lotto en vakker dag. ;)
 
Veldig fornøyd me huset :) Har pussa opp det meste etter vi flytta inn, mangler bare vaskerommet og kjelleren så er alt tatt :) Men begge deler er brukende som det er nå, så det blir ikke gjort på noen år enda.
 
Vi er veldig fornøyd men blir oppussing nå etter sommeren [emoji4]
 
Passe, men vi flytter til et jeg er mer fornøyd med :)
 
Ja:) skulle hatt litt lagringsplass og kanskje et gjesterom.
 
Back
Topp