Er du fornøyd med huset/leiligheten din?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Eller er det noe du skulle forbedret/pusset opp?
 
Skal pusse opp stua, en gang, et soverom. Kjøkkenet også, men det står nederst på lista.
Skulle gjerne hatt et hus som har to hele etasjer.
 
Det er helt greit. Men hadde vi hatt pengene til det hadde huset blitt revet og tomta bygd opp på nytt. Med nytt hus med bedre planløsning og mye mer praktisk :)
 
Jeg vil si ja, begge deler. Jeg er fornøyd, men på sikt er det en del som må pusses opp. To soverom og kjellerstuen må males, samt taket i gangen. På enda lenger sikt skulle jeg gjerne kvittet meg med terrakottaflisene i gangen, og fått noen finere fliser, samt erstattet flisegulvet i kjellerstuen med parkett.
 
Det er en del som må fikses og pusses opp, men alt i alt er jeg fornøyd.
 
Leiligheten i seg selv er det ikke noe galt med, vi har pussa opp alt, mangler bare nytt gulv i 2 etasje. Planløsningen er god og vi har alt vi trenger. Så ganske fornøyd sånn sett. Men den er litt liten for 2 voksene, 1 barn og 2 store hunder.
Flytter om ca 1 år til en småbruk :D med mye mer plass
 
Hater den. Flytter om en måned.
Kjip kjellerleilighet jeg aldri egentlig hadde plan om at jeg skulle bo i mer enn ett halvt år, men ble endel lengre.
 
Vi har en kjeller som skal pusses opp på overflatene, en annen etasje som skal pusses opp og etterhvert skal vi bygge ut første etasje og kjeller, flytte kjøkkenet og stue. Men det siste blir vel ikke før om mange år.
 
Holder på å pusse opp nå! Blir ny bordkledning, tak, dører og vinduer rundt hele huset nå. Vi tok kjøkkenet og stua i fjor sommer, tatt kontoret og barnerommet nå i vår og skal mest sannsynlig ta en midlertidig runde på badet nå fram til vi har fått spart opp til å ta det skikkelig. Tenkte å bytte baderomsinnredningen bare for å få litt mer oppbevaringsplass, plass til stellebord og bedre planløsning for oss.
Og så står gangen og spisestua for tur etter hvert. Mangler ikke planer..
 
Vi leier. Skulle ønske vi hadde 1 soverom til i 1 etg og at vi kunne malt. Alle vegger er i trehvit panel og blir nesten gal innimellom. Er akkurat likt på hytta så merker det best når jeg kommer derfra. Vi har 3 soverom som passer oss fint, men pga en umulig trapp så kan ikke barna sove oppe og jeg er redd den trappa når jeg er trøtt( har detti ned en gang og ble kjørt i ambulanse). Så jeg sover med yngste.
 
Mye som kunne vært pussa opp og forbedra, ja. Men det aller verste er den såkalte isoleringen mellom oss og naboen (tomannsbolig). Den er så og si fraværende, og de liker å spille høy musikk med ekstrem bass -.-
 
Skulle pusset opp bad og kjøkken, men når vi leier gidder vi ikke det. Har gjort noe småtteri da, som å legge nytt gulv og male stua.
 
Jeg elsker huset, skulle helst hatt hele huset alene da og ikke bare leid 2 etg. Har et soverom for lite og gulvene på kjøkkenet og badet er grusomme belegg. Men vi trives godt her selv om jeg kunne tenkt meg å male litt her og der da :)
 
Er stort sett fornøyd, men skulle ønske en litt bedre løsning på kjøkkenet (vi pussa det opp før vi flytta inn, men nå ville vi valgt en annen løsning enn vi gjorde for 8 år siden), og ville gjerne ha pusset opp stue og bad litt + skifta vindu. Og ønsker meg kveldssol. Men ellers er det veldig bra altså. Og bedre blir det når vi får gravd fiber hit om et år eller to. :p Men størrelse, beliggenhet (minus det med sola da) og sånt liker jeg. Passe avstand til naboer også. :)
 
Back
Topp