Er du et hagemenneske?

Nei, elendig med hagearbeid
 
Ja<3 elsker å kunne gå ut og se hvor mye noe har vokst fra en dag til den neste. Gøyest er det å dyrke fram noe fra frø:)
 
Jeg prøver å bli! Vi kjøpte hus med STOOOR hage i vinter så jeg koser meg med å se på hva som dukker opp av spenndene planter og blomster for å kunne planlegge litt omgjøringer og nye bed til neste år! :Heartred
 
Jeg er visst det, vi har ikke hage, men mange potter med blomster jeg har sådd, og jeg fant ut at jeg liker å gå og se hvor mye de har vokst , omdet kommer blimster snart :) og jeg liker å beundre blomstene som har kommet ut :)
 
Jeg prøver å bli! Vi kjøpte hus med STOOOR hage i vinter så jeg koser meg med å se på hva som dukker opp av spenndene planter og blomster for å kunne planlegge litt omgjøringer og nye bed til neste år! [emoji813]red
Å så spennende [emoji16]
 
Å så spennende [emoji16]
Ja, det er kjempe spennende! Det dukker opp mye gøy, om dog på litt underlig plasser så litt jobb blir det. Det viser seg også at tidlige eiere har hatt en forkjærlighet for tistler og ellers alt som har torner... :wacky: Noe upraktisk med små barn løpende rundt...:rolleyes:
 
Ja, egentlig, men hater luking. Gleder meg til å bygge opp hagen i det nye huset vårt :) ikke så stor hage, så da er det mer oversiktlig.
 
Ja, men ikke den vi har. Jeg er mer firkanta, flat plen. Huset står på den mest humpete tomta i mils omkrets!
 
Back
Topp