Er du eller noen i familien syk nå?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg synes det er sykdom overalt.
Jeg har vært syk siden mandag, mannen de siste dagene.

Skravletråden fylles av feber-unger og hostende mødre synes jeg.

Det er sånn rundt oss også, syke folk synes jeg

Er det sånn? Sommerferie snart pgpg folk er syke?
 
Nettopp vært gjennom en runde med forkjølelse alle mann, men over for denne gang :)
 
Nei, ingen som har hvert syke siden i høst tror jeg ;) kun samboer som er plaget av litt pollenallergi
 
Nettopp ferdig med forkjølelse selv, og eldstemann synes jeg er syk hele tiden :p
 
Nja, ikke sånn syk som beskrevet her, men pappa er dødssyk.

Av den grunn takler jeg sykdom i huset ganske bra. Vet hvor ille ting kunne vært.
 
Hm.. Neeei, friske alle sammen faktisk.. Både her i hus, og ellers i familien.
 
Nja, ikke sånn syk som beskrevet her, men pappa er dødssyk.

Av den grunn takler jeg sykdom i huset ganske bra. Vet hvor ille ting kunne vært.
Så trist å høre. Sender deg en klem ❤
 
Jeg har vært syk i en uke nå (hoste, snørr og dårlig stemme) og mannen var det litt før meg. Kraftig forkjøla. Guttungen skrantet på fredag og lørdag. Søstra mi som er på besøk er også forkjøla.
 
Minste har akkurat hatt virus, med både øre og halsbetennelse.

Eldste har skarlagensfeber.

Og jeg har omgangssyke.
 
Ikke syke noen her i hus. Bankibordet.
 
Søsteren min hadde akkurat bihulebetennelse igjen og svogeren min er sterkt forkjølet:/ ikke mange syke barn rundt her. Kanskje det kommer etter noen dager med regn nå:p
 
Mannen snufser og hoster, men er usikker på om det er allergi eller forkjølelse. Så han får allergimedisin og vitamindrikker :p
 
Eldste datter ligger med feber og neseforkjølelse. Begynte fredag og feber er på vei bort. Regner med feberfri imorgen.
 
Ja som du har sett er minstemann her syk, men ikke vi andre da
 
Back
Topp