Er du bekymret for sengeaktiviteten som gravid?

M

Moderator Tone

Guest
Med en baby i magen og kropp som forandrer seg, kan forholdet til sex endre seg i svangerskapet.
 
Ikke bekymret for det... Men blir heller ikke like mye av det [emoji28] Her måles livmorhals i tillegg til mange ultralyder, så det skal være helt trygt å kose seg foreløbig [emoji28] Hvis livmorhalsen hadde vært kort, eller det var andre komplikasjoner, så hadde det jo vært noe annet. Men sånn er det hvertfall ikke hos meg, så da er det vel bare å kjøre på [emoji28]
 
Jeg er ikke bekymret, nei, bare litt lei for at det blir så lite av det. Jeg er så sliten og trøtt om kveldene at da blir det ikke noe av, så det er stort sett bare helgemorgenene. Jeg merker også at jeg sliter med å bli i humør til det, og det er ikke like lett å oppnå orgasme som før. Ofte må jeg bare gi opp.

Jeg har heldigvis verdens mest forståelsesfulle mann, så han har ikke blitt sur eller mast eller prøvd å presse meg til noe som helst.
 
Jeg vil så gjerne :angelic: men så er samboeren min sånn som han her:

DBA36CF8-9FED-4C43-8B64-63E9A2B300BE.jpeg

Så da blir det ikke noe av:laughing002 kjedelig, men må bare respektere grensene hans
 
Nei ikke i det heletatt.
 
Ikke mye bekymret, og vi har nok av sex kan man vel si, da jeg føler jeg har MER lyst enn vanlig.
Eneste som skremmer meg er at jeg alltid får kynnere etter orgasme.
 
Back
Topp