Er dine små nakne eller med badebukse på stranda?

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Ja overskriften sier seg litt selv ;-)
Her er jeg oppvokst med at vi ikke går nakne ute blandt folk og hvertfall ikke på offentlige plasser. Så selvfølgelig får ikke mine barn gå uten badetruse/bukse eller bleie.

Har er forvrengt syn på det med at en vet aldri hvilke syke folk som er rundt på strendene å badeplassene idag. Er ikke interessert i at folk knipser bilder og at min lille jente på 2 år skal sprade rundt naken på det bilde.

Og det må være utrolig ubehagelig å få sand i rumpa og overalt.

Hva gjør dere?
Vet det er veldig mange syn og alle må gjøre hva de synes er riktig, dette er riktig for oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
3 åringen har badebukse, babyen har bleie på stranda. Hjemme i hagen springer eldste naken om han vil.
 
Badebukse/bleie :)
 
Kan fint la ettåringen min gå naken på stranda:) bor på en liten plass og har igrunn aldri tenkt over det sånn du gjør. Så enten har han badebleie, evt uv-drakt, eller så får han lufte stumpen:) gjorde det samme i syden..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
De har badeshorts og badetruse på :) men når vi skal hjem, så kler de av seg, tørker seg og har på seg truse/boxer og shorts. :)

Jeg tenker ikke så mye på pedofile, men synes det er greit at de har på seg likevel
 
Badebukse el uv.drakt. Får så mye sand i rumpa.
 
Lillemor har badedrakt. Kan ikke la henne springe rundt naken, for så snart hun får kontakt med vann så bæsjer hun ><
 
Mine var nakne så lenge de var komfortable med det, når vi var på vanlige strender.
Går litt på nudiststrender så der var de stort sett nakne. (Ungdommer har lov å bruke badetøy på nudiststrender så lenge de er i puberteten)

Pedofile klarer fint å få tak i de bildene de ønsker og en trenger ikke mye datakunnskap for å manipulere bilder så lar ikke det styre badedagene
 
De har badeshorts og badetruse på :) men når vi skal hjem, så kler de av seg, tørker seg og har på seg truse/boxer og shorts. :)

Jeg tenker ikke så mye på pedofile, men synes det er greit at de har på seg likevel
Helt enig med deg! Vi tørker og skifter når vi er det, er ikke helt gal altså. Men trenger ikke gå overalt og sprade. Er fra en større plass med veldig mye folk på strendene. Tenker ikke noe på pedofile men er bare oppvokst slik å da blir det naturlig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han bruker badebukse eller badeshorts på stranden og det har han gjort i alle år så lenge vi har vært på strand med andre mennesker.
 
Mine var nakne så lenge de var komfortable med det, når vi var på vanlige strender.
Går litt på nudiststrender så der var de stort sett nakne. (Ungdommer har lov å bruke badetøy på nudiststrender så lenge de er i puberteten)

Pedofile klarer fint å få tak i de bildene de ønsker og en trenger ikke mye datakunnskap for å manipulere bilder så lar ikke det styre badedagene
Det skjønner jeg men jeg trives best selv med klær på og for meg er det unaturlig å gå rundt naken ute. og det synes jeg det er for barna mine også.
 
Her har hu på seg badedrakt eller singlet og shorts på stranda. Bader naken hjemme i hagen. Er så mye dritt der vi bor selv om det er ett lite sted.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Gutten min bruker badeshorts på stranda :)
 
Bruker badetruse/eller badedrakt. Bruker ikke bikinitoppen på henne, synes ikke det er nødvendig når man er 4 år :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruker badetruse/eller badedrakt. Bruker ikke bikinitoppen på henne, synes ikke det er nødvendig når man er 4 år :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her men må innrømme at når snuppa på 2,5år ville ha bikini som mamma gikk jeg til anskaffelse av bikini singlet og truse! Veldig fornøyd de to gangene hun gadd ha på toppen! Haha.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bruker badetruse eller badedrakt, men det er mest for å ikke få så mye sand oppi rompa og for minimere at hun tar på seg selv nedentil (noe jo mange barn gjør en del). Akkurat det med at folk kan være pervo driter jeg litt i faktisk, så lenge de ikke tar bilder av henne eller kommer nær henne på noe vis eller faktisk viser hva de tenker, så vet man jo ingenting om det heller og tar ingen skade av det. Vil ikke at eklinger/frykt skal styre hvordan vi lever livene våre. Nå er det jo som sagt et moot point siden vi uansett dekker til rompa her, men om hun skal skifte til badedrakt for eksempel så gjør vi glatt det på stranda.
 
tenker slik som ts.
ikke det at det ødelegger vår dag på stranda ;)

dessuten er det jo en ekstra sikkerhet når det gjelder sand, klåing osv, har også hørt nok av de små som skal putte ting inn i alle hull de har så greit å dekke der nede ;)

vet familien min ikke tenker sånn og liker det aldri når hun er med dem på stranda for de respekterer ikke mitt synspunkt!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
På stranda har hun på badebleie evt uvdrakt, hjemme i hagen får hun løpe rundt naken..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp