Er det viktig for deg at dere er aktive i påsken?

M

Moderator Eve

Guest
Er det viktig for deg/dere at dere er aktive som en familie i påska? Er på turer og i bevegelse? Eller handler påska mest om kos?
 
Begge deler her. Både kos og i bevegelse. Jeg er glad i å holde meg i form og trene fra før. Selvsagt har det blitt mindre trening med en baby i hus. Før trente jeg nesten hver dag og gjerne to økter per dag. Nå er jeg overlykkelig når jeg får til å trene. Da er det deilig å få brukt kroppen nå i påska når mannen har fri og vi kan gå turer sammen. Har allerede fått meg en skitur med pulk! [emoji4]
 
En god blanding. Turer på fjellet med sekk og ski, kos foran peisen og i solveggen etterpå. Krim på kvelden :) I år ble det utelukkende kos grunnet bekkenet da, vi får ta igjen neste år ;)
 
Mest glad i bypåske, med både avslapning og turer. I år blir det mest avslapning da pga vondt bekken og sliten høygravid, men far og sønn er ute og aktiviserer seg litt hver dag.
 
Vi satser på avslapping, får ikke mannen med meg på hverken tur eller treninger til vanlig heller(stabeist) så påska er ihverrfall ikke :p
Hadde vi hatt snøscooter hadde jeg fått han med på snørekjøring på langrennski, thats it!
 
Begge deler er viktige for meg:) ble mer kos enn aktivitet i år pga høygravid. Men prøver å komme meg ut på en kort tur hver dag i påskesola for det[emoji4]
 
Det er ikke viktig for meg å være aktiv om vi har andre behov. I år har det blitt innekos og trilleturer på meg og han på 2,5 pga sykdom. Håper han blir såpass at han vil være ute å leke litt men da blir det frisk luft men ikke aktivt kontra at han ligger i vogna og sover mens jeg går.
 
Både og! Men denne påsken har vært et mareritt fra start til slutt, så vi ser frem til neste år.. 3 av 5 er syke og har vært siden onsdagen før påskeuken.. Gosh! Gleder meg til hverdag..
 
Vi er ikke spesielt sporty, og eier ikke ski. Glad i å gå turer da, men nå som jeg er gravid og har bekkenløsning blir det ikke noe særlig gåing. Blir vel mest kos :) men treåringen er jo aktiv da
 
Vi koser oss med bypåske. Har vært ute for å spille fotball, gå turer samt syklet (såvidt) hver eneste dag. Sønnen min blir rastløs og vi har begge godt av frisk uteluft og varierte aktiviteter.
 
For oss er det viktig å være aktiv. Vi har barn som er veldig ivrige på ski, så da blir det mye ski i påska.
Det er da vi har fri fra skole og jobb og har muligheten til det.
På kveldene er det påskekrim og avslapping.
 
Begge deler, en god balanse er viktig :)
 
Back
Topp