Er det vanlig?

Babydrøm2017

Flørter med forumet
Jeg er 6+3 uker på vei. Har hatt ømme bryster en stund, men synes dette har avtatt litt. Jeg har også vært kvalm av og til, heldigvis ikke kastet opp så mange ganger.
De siste dagene har jeg følt at disse symptomene har blitt svakere. Er det noen som vet om det er vanlig at dette kan komme og gå?
Har liksom ikke følt meg gravid, men håper dette kommer. Siden jeg hadde en SA i desember prøver jeg å ikke bekymre meg for mye nå, selv om det er vanskelig.
 
Det er like vanlig som mye symptomer, og omvendt . Jeg har veldig lite symptomer nå på mitt 4 svangerskap, i forhold til de 3 første . Men nå har jeg en jobb jeg trives så bra i, tror det gjør noe med en selv .
 
Helt vanlig at symptomene kan komme og gå litt =) Hadde et par sånne dager tidligere i uken jeg også. Da jeg bare ikke følte meg gravid. (men magen som har kommet de siste to ukene var jo der) Plutselig kom det tilbake.. =)
 
Det er like vanlig som mye symptomer, og omvendt . Jeg har veldig lite symptomer nå på mitt 4 svangerskap, i forhold til de 3 første . Men nå har jeg en jobb jeg trives så bra i, tror det gjør noe med en selv .

Tror jeg også. Sist var jeg kjempedårlig når kjæresten var borte i 10 dager. Så fort han kom hjem var kvalmen borte :p =)
 
Jeg følte akkurat det samme som deg, men ultralyd i går viste at alt står bra til [emoji173] har også opplevt spontanaborter, så da tror jeg vi blir ekstra oppmerksomme på svingende symptomer... men hvis du kjenner at du er bekymret er det alltid greit med en sjekk for å klare å roe seg :)
 
Har hatt veldig lite symptomer de siste dagene (7+0 i dag), bare litt kvalme innimellom.
Kanskje kommer det av at jeg er sykemeldt og endelig slapper litt av? Utfordrende jobb til vanlig.
Skal uansett bli svært godt å få sjekket alt i morgen på tul! :)
 
Jeg følte akkurat det samme som deg, men ultralyd i går viste at alt står bra til [emoji173] har også opplevt spontanaborter, så da tror jeg vi blir ekstra oppmerksomme på svingende symptomer... men hvis du kjenner at du er bekymret er det alltid greit med en sjekk for å klare å roe seg :)
Jeg skal på TUL 10 april, så håper vi får sett at alt er som det skal da :) Kjenner at jeg ikke orker å vente, så vi har bestilt privat. Teller ned dagene til denne datoen. Som flere sier er det jo normalt at symptomene kan komme og gå, men er ekstra bevisst på det pga SA-en.
 
Back
Topp