er det normalt..

lilla

Glad i forumet
at denne uka (uke 31)så har bevegelsene til babyn blitt mindre og svakere.Han har liksom alltid hatt harde spark og mange.....men nå er det mindre bevegelser,å når han rører på seg er det mer svalende på en måte....litt redd jeg[&:]
 
Bevegelsesmønsteret hos min er forandra nå merker jeg. Var til ul for to uker siden siden den lille da slutta tvert med sparking, og det varte ei hel uke. Dønn rolig!! To dager etter ul begynte han igjen, men det er ikke bare spark, kjenner mer at han flytter på seg inni der. Fikk beskjed om det på sykehuset at hvis jeg ikke kjente at han flytta på seg, altså ingen ting i hele tatt så MÅTTE jeg ta kontakt. Så lenge jeg kjente at den levde liksom så var det bra. Og kjenner spark innimellom, men kjenner mest sånne glidende bevegelser, og plutselig stikker det en kroppsdel ut et sted på magen[:D]

Men ta kontakt med jordmor eller noe hvis du er urolig... Ring alltid en gang for mye[:)]
Det er jo også helt vanlig at de sparker mindre når det blir trangere der, men skjønner veldig godt at du blir engstelig.... Vil jo at de skal ha det bra[:)]
 
tusen takk for svar[:)] ble litt roligere nå,men jeg er ganske bekymret enda egentlig.....så uvant at han plutselig skulle bli så¨stille og rolig....[&:]
 
Jeg fikk beskjed på føden når jeg var der pga lite bevegelse at jeg måtte og skulle ta kontakt hvis jeg merket endringer som bekymret meg. Det var min oppgave som mamma sa han. Så hvis du bekymrer deg så dra å sjekk det[:)]
Det er det beste rådet jeg kan gi, bedre enn å gå å bekymre deg...
 
hei:)
Har det på akkurat samme måte...
ble så bekymra jeg at jeg dro til legen...
men det var bare fordi at det er blitt mindre plass,
og da blir bevegelsene mer rolig [:)]
 
Helt vanlig...merker du ikke noe bevegelse på 12 timer bør du ta en tlf.
 
Back
Topp