Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Det samme gjorde jeg. Sendte ikke inn prøve til Serum, tok bare en snarvei og fikk skrevet ut kuren her hjemme ;) ser ut til å ha funket[emoji5][emoji1374]

Det var jo litt smart. Vi sendte inn prøver på begge og det ble rundt 6.000 å betale.
Tok du noen form for prøver i Norge?
 
Det var jo litt smart. Vi sendte inn prøver på begge og det ble rundt 6.000 å betale.
Tok du noen form for prøver i Norge?

Nei, jeg gjorde ikke det. Så vet jo ikke om jeg faktisk hadde noe skjult, men ønsket ikke noe uprøvd. Og fastlegen er en god venn av oss, så derfor tok vi bare sjansen[emoji85]
 
Ja, vi fikk påvist skjult klamidia begge to og jeg fikk i tillegg påvist ureaplasma og samboeren hadde bakterier (står bare bacterial load).

Så rart at de ikke kan gjøre det i Norge, eller ha troa på det for det funker jo på så mange. Gikk dere også på samme antibiotika som yoghurtnøtt? Og like lenge?
Lyst å prøve det ut selv[emoji848]
 
Så rart at de ikke kan gjøre det i Norge, eller ha troa på det for det funker jo på så mange. Gikk dere også på samme antibiotika som yoghurtnøtt? Og like lenge?
Lyst å prøve det ut selv[emoji848]

Ja, man får samme «oppskrift» hvis man får påvist noe utover bakterier virker det som.
 
Gikk det lang tid fra kur til du klarte å bli gravid?[emoji5]

Jeg slet aldri med å bli gravid i utgangspunktet, men med det at jeg mistet i SA og MA.
Jeg hadde eggløsning en uke etter endt kur, og ble gravid da :happy: er idag i uke 20, etter kur fra IVF Serum, og Klexane og Prednisolon fra Hausken :angel8
 
Jeg slet aldri med å bli gravid i utgangspunktet, men med det at jeg mistet i SA og MA.
Jeg hadde eggløsning en uke etter endt kur, og ble gravid da :happy: er idag i uke 20, etter kur fra IVF Serum, og Klexane og Prednisolon fra Hausken :angel8

Det er jo helt fantastisk[emoji7]
 
Var på Frøyaklinikken igår, hvor Penny, Sofia og en til (som jeg ikke husker navnet på) fra IVF Serum var på besøk. Veldig koselig å få hilst på disse fantastiske menneskene :Heartred De nevnte at de vil fortsette å ha et slikt "pop up" klinikk tilbud i Norge, Danmark og UK fremover. Kjekt for de som vil se og snakke med disse før de eventuelt blir "overtalt" til å prøve IVF Serum. :wav
 
Hei alle sammen[emoji4] Jeg har fått en antibiotika kur som jeg skal ta 4 tabletter av tre ganger fordelt på 10 dager. Jeg har fått uttaksdato den 27. Mai og det er samme dag som jeg skal ta de siste tablettene. Hvordan gjør jeg det da?
 
Hei alle sammen[emoji4] Jeg har fått en antibiotika kur som jeg skal ta 4 tabletter av tre ganger fordelt på 10 dager. Jeg har fått uttaksdato den 27. Mai og det er samme dag som jeg skal ta de siste tablettene. Hvordan gjør jeg det da?

Jeg fikk beskjed av Serum at jeg måtte slutte dagen før innsett! Så da vil jeg tro at dersom siste dag med AB er på uttaksdagen så går det fint!
 
Drar opp denne igjen..
I dag kom endelig prøven min fram til klinikken, etter litt over tre ukers venting.
Betalte fryktelig mye penger, og de mente de skulle ha svaret tidlig neste uke.

Ganske spennende, jeg håper på en måte at de finner noe, for da kan det kanskje løses..
 
Var på Frøyaklinikken igår, hvor Penny, Sofia og en til (som jeg ikke husker navnet på) fra IVF Serum var på besøk. Veldig koselig å få hilst på disse fantastiske menneskene :Heartred De nevnte at de vil fortsette å ha et slikt "pop up" klinikk tilbud i Norge, Danmark og UK fremover. Kjekt for de som vil se og snakke med disse før de eventuelt blir "overtalt" til å prøve IVF Serum. :wav

Åj!! Så utrolig kult ! Hva gjorde de på Frøyaklinikken?
 
Fikk svar i dag, var visst både hidden chlamydia, ureaplasma, og bacterial load..

Så blir en hestekur på meg da. Merkelig nok mente de at samboer ikke trengte kur, og at infeksjonen var kronisk og ville komme tilbake seks måneder etter kur. Det har jeg aldri hørt om før, trodde jeg hadde lest meg godt opp på temaet..
 
Back
Topp