Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Ikke sammen med ab tablettene, vent minst 3 timer etter dosen m doxy siden de ikke skal taes med det[emoji4]
Åja[emoji12] Vet du hvorfor man ikke skal ta melkeprodukter med medisinen? En annen ting! Er ikke du sykepleier? Mannen er anbefalt 1000 mg vitamin D og 400 IU Vitamin E samtidig med kuren. Hvor mye er 400 IU?
 
Iu er internasjonale enheter, og 400 vil tilsvare sånn ca 300 mg tbl. Vet apoteket selger e vit med styrke 350 mg og det skal gå fint å ta de[emoji4]

Ved samtidig inntak av kalsium med tablettene kan det hindre bra nok opptak av antibiotikaen, derfor skal ikke kalsiumtilskudd taes før etter 3 timer og siden det er kalsium i melkeprodukter så gjelder det samme der[emoji4]
 
Vitamin d og e er fettløselig vitaminer og bør taes med en fettkilde som f.eks egg, nøtter, avokado osv for best mulig opptak av vitaminene
 
Jeg tar d vitaminer pga lave nivåer og tar de sammen med 5-10 nøtter ( mandler eller paranøtter ) og det funker bra. Men alle kilder til funker[emoji106]
 
Takk for svar[emoji4] Oi! 300 mg hørtes mye ut[emoji33]
Er en tbl så han tåler det[emoji16][emoji16] Litt må mennene gjøre [emoji23] e og d vit kan bedre sædkvalitet [emoji106][emoji106][emoji122][emoji122]
 
Bare han får begynt på kuren så[emoji19]
Ja du får si til han at jo fortere han får starta jo raskere kan dere komme igang[emoji4] Blir lite kos uten kur får du true med.. Mannfolk altså, de er rare av og til
 
Ser jeg har skrevet vitamin D. Mente at han visstnok skal ta vitamin C og E.
Hehe, jeg reagerte litt på dosen ja[emoji23][emoji23] men tenkte jaja, men ja ofte er vitaminmangel en grunn til lav sædkvalitet og med ab kur og litt vitaminer kan det hende at resultatet på en sædprøve kan bli ganske så annerledes [emoji122][emoji106]

Nå må han bare komme igang med kur
 
Hehe, jeg reagerte litt på dosen ja[emoji23][emoji23] men tenkte jaja, men ja ofte er vitaminmangel en grunn til lav sædkvalitet og med ab kur og litt vitaminer kan det hende at resultatet på en sædprøve kan bli ganske så annerledes [emoji122][emoji106]

Nå må han bare komme igang med kur
1000 mg vitamin D er vel litt i overkant ja[emoji23][emoji23] Jeg brukte 40 mcg da jeg hadde mangel og husker jeg bare fant 10 og 20 mcg på apoteket. Så 1000 mg[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Tror dere syklusen - eggløsning og mens påvirkes av kuren? Skal vel ikke ha noe innvirkning?
 
Tror dere syklusen - eggløsning og mens påvirkes av kuren? Skal vel ikke ha noe innvirkning?
Min syklus ble ikke påvirket av kuren[emoji4] Tror nok ikke kuren skal ha innvirkning nei.
 
Hei. Er det noen her inne som vet om vi kan ha samleie under kuren? Har sendt mail til Aten, men har ikke fått noe svar.
Vi fikk beskjed om at det ikke var noe problem å prøve å bli gravide under kuren :)
image.jpeg
 
Burde man printe ut resepten fra Hellas eller vise den på mail? (fikk resept som kunne brukes før ivf pga bakterieflora som var forhøyet)
 
Back
Topp