Er det noen som har barn med adhd-diagnose her?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Hvor gammelt er barnet? Når fikk det diagnosen?
Har dere valgt å medisinere? Merket dere forskjell uten/med medisiner?

Takk for svar :)
 
Viss du ser inne på underforumet for barn med spesielle behov, er det fleire trådar om dette.

Mitt barn er 11. Fekk diagnose då han var 9 (tilleggsdiagnose, fekk hoveddiagnosen ved 7 år). Veldig god effekt av medisin.
 
Viss du ser inne på underforumet for barn med spesielle behov, er det fleire trådar om dette.

Mitt barn er 11. Fekk diagnose då han var 9 (tilleggsdiagnose, fekk hoveddiagnosen ved 7 år). Veldig god effekt av medisin.
Takk :)
 
Min eldste på 8 år er under utredning nå:)
Hvordan er hverdagen deres? Min sønn fikk diagnosen denne uken, vi har tre helt jævlige år bak oss.. Nå ser vi endelig litt lyst på tilværelsen igjen :)
 
følger denne da jenten min på 9 år har adhd og en form for autisme som de holder på å utrede skikklig
 
Hvordan er hverdagen deres? Min sønn fikk diagnosen denne uken, vi har tre helt jævlige år bak oss.. Nå ser vi endelig litt lyst på tilværelsen igjen :)
Hverdagen er tøff...:(
Vi sliter med en gutt som ikke henger med på skolen, ingen gode venner, ingen sosiale antenner, mye sinne, mange stygge ord og lite empati:(
Heldigvis har han dager hvor han fungerer greit:)
Kjenner jeg gleder meg til å bli ferdig med utredning og få litt hjelp..
 
Min sønn på 7 år skal også utredes for ADHD. Hvor lang tid tok det før deres barn fikk diagnosen? Mye testing og krevende prosess?
 
Hverdagen er tøff...:(
Vi sliter med en gutt som ikke henger med på skolen, ingen gode venner, ingen sosiale antenner, mye sinne, mange stygge ord og lite empati:(
Heldigvis har han dager hvor han fungerer greit:)
Kjenner jeg gleder meg til å bli ferdig med utredning og få litt hjelp..
Forstår at det må være tøft for dere begge to. Får han ingen hjelp på skolen nå?
 
Min sønn på 7 år skal også utredes for ADHD. Hvor lang tid tok det før deres barn fikk diagnosen? Mye testing og krevende prosess?
Vi har vært jevnlig hos Bup i litt over 1 år, ADHD ble først et tema etter skolestart i høst, da eskalerte utfordringene noe veldig. Vi begynte å sjekke spesifikt etter ADHD rundt høstferien, fikk svar denne uken. Da hadde også Bup et helt år med god kjennskap til gutten de kunne ta med i beregningene.
 
Etter så lang tid var det sikkert godt å få et svar. Håper skolesituasjonen for din sønn bedrer seg snart. Jeg håper ikke bup bruker like lang tid på utredningen av min gutt...
Vi har vært jevnlig hos Bup i litt over 1 år, ADHD ble først et tema etter skolestart i høst, da eskalerte utfordringene noe veldig. Vi begynte å sjekke spesifikt etter ADHD rundt høstferien, fikk svar denne uken. Da hadde også Bup et helt år med god kjennskap til gutten de kunne ta med i beregningene.
 
Back
Topp