Er det noen som er sykemeldte ?

Jeg er. Og jeg er veldig glad for det. Hadde ikke klart å jobbe sånn som formen er.
 
Jeg er sykemeldt. :puke
 
Ikke sykemeldt , men hjemme i perm/ferie med lillegutt.
 
Jeg var det i 1,5 uke før påske,men er tilbake igjen nå og har jobbet to dager forrige uke og så i dag da. Prøver så godt jeg kan men synes det er vanskelig. Er kvalm, kaster opp, og har null energi:(
 
50 % nå starter litt senere på dagen pga kvalme og ikke natte søvn. Denna kvalmen... ..[emoji42]
 
Jepp! 60%. Klarer ikke være hjemme hele tiden, så tvinger meg på jobb de siste 40%, men det går fint!
 
Ikke enda, men har tenkt til å be om å få jobbe 50% så fort jeg trenger det.
Må ha litt overskudd igjen til gutten min på 2 også, det er tross alt den viktigste jobben min <3
 
Jeg er sykemeldt 100%, men skal prøve meg på litt jobbing fra neste uke. Håper å komme ut i 50% snart. Formen er rett og slett så dårlig at jeg nesten ikke fungerer når jeg er sykemeldt heller. Må sove flere ganger om dagen og legger meg kl 21 hver dag. Herregud, var ikke sånn med forrige! Det er noe dritt rett og slett
 
Nei, jeg jobber som vanlig :smug:
Holder kvalmen i sjakk sånn noenlunde, så blir det litt slakt på sofaen når jeg kommer hjem :hungover:
 
Jeg har visst fått bekkenløsning allerede [emoji85] Står i butikk så det nytter ikke å være på jobb. 100% sykemeldt
 
100% sm pga små blødninger, og risikosvangerskap i utgangspunktet - og mtp at jeg kun jobber natt. Jeg vil tilbake i jobb igjen. Tenker at etter fullgåtte 12 uker skal jeg være klar :) Så er det bare å krysse fingrene for at bekkenløsningen holder seg på et levelig nivå ... :rolleyes:
 
Fikk 100% sykemelding i dag, fem til neste legetime den 12 April. Like greit, ikke kult å hele tiden måtte fly på do for å spy på jobb[emoji85] Skal bli deilig å være hjemme og bare hvile og spy[emoji23] Overlevde til og med den utrolig kleine tlfsamtalen med sjefen min da jeg sa at jeg var sykemeldt en uke, og hun prøvde å fiske etter hvorfor da jeg sikkert for henne virket helt fin på jobb i dag[emoji85]
 
100% sykemeldt på grunn av kvalme.. her tilbringes dagene stort sett over doskåla :(
 
Back
Topp