Er det noen pappaer her?

Fersk pappa her. Skriver dette samtidig som min prinsesse Norah sover på brystet mitt. Det er så herlig [emoji1]

Hun kom til oss for 8 dager siden etter en hastekeisersnitt. 5 uker for tidlig stakkar.
 
Mannen min dikterer:

Jeg har en sønn på 22 mnd, jobber i bhg som førskolelærer, er interessert i fotball, bøker, reising, og prøver å være en så god mann og pappa som jeg kan. :)
 
Noenlunde fersk pappa til tvillinger, en gutt og ei jente, som ble født 2. januar 2017. 36 år, gift i 6 år og jobber som seniorrådgiver i en statlig etat.
Kona mi venter tvillinger i juli, mest sannsynlig en gutt og en jente. Kan jeg spørre deg hvordan det har vært hittil? Får du mulighet til å være endel hjemme? Får du mulighet til å bidra mye? Er så nysjerrig på hva som venter oss!
 
Hiver meg på denne tråden!

Dette er første gang jeg er i dette forumet, og det er vel kanskje på tide.
Jeg er en trebarnsfar fra tønsberg med 2, 4, og 8 åring i hus. Jeg jobber til daglig som avdelingsleder i byggebransjen, men har på fritiden begynt på et bloggprosjekt som jeg kaller frustrertpappa.blogg.no!

Jeg bruker bloggen min til å skrive om det å være mann og pappa og alle følelser rundt det, og dette startet opp i bunn og grunn som terapi for meg selv, for å komme tettere i kontakt med følelsene mine. Og jeg digger også å skrive.

Er det noen andre der ute som skriver som egenterapi? Det fungerer utrolig godt for meg, og jeg får også kjempemye positiv respons på tekstene mine, så det er bare sinnsykt bonus =)
 
Back
Topp