Er det noen her?

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen som henger her enda? Eller har alle forsvunnet til andre termingrupper også? :)


Hehe, jeg fikk Noah i august, og nå venter vi tvillinger faktisk i desember, fikk helt sjokk på ultralyden her om dagen [emoji173]️
 
Jeg er innom, men jeg er nok mere i min nye terminklubb :p Juni 2018 :D
Men svarer når jeg får med meg innlegg her inne da :p
Fantastisk med dobbel glede da som tvillinger :D
Ja mye arbeid, men ååå så fantastisk med barn uansett :p
 
Såå gøy med tvillinger da[emoji7][emoji1319] Gratulerer til begge dere over her med nye små på vei[emoji16]
Jeg er innom her og sjekker med jevne mellomrom, men henger mest i okt/nov 2018 gruppene for tiden ja[emoji12]
 
Jeg er innom, men jeg er nok mere i min nye terminklubb :p Juni 2018 :D
Men svarer når jeg får med meg innlegg her inne da :p
Fantastisk med dobbel glede da som tvillinger :D
Ja mye arbeid, men ååå så fantastisk med barn uansett :p

Såå gøy med tvillinger da[emoji7][emoji1319] Gratulerer til begge dere over her med nye små på vei[emoji16]
Jeg er innom her og sjekker med jevne mellomrom, men henger mest i okt/nov 2018 gruppene for tiden ja[emoji12]

Tusen takk[emoji173]️ jeg følger med her men er mest på min nye selv, hehe. Veldig spennende med tvillinger, men for et sjokk! Haha [emoji173]️
 
Såå gøy med tvillinger da[emoji7][emoji1319] Gratulerer til begge dere over her med nye små på vei[emoji16]
Jeg er innom her og sjekker med jevne mellomrom, men henger mest i okt/nov 2018 gruppene for tiden ja[emoji12]

Gratulerer til deg også :D
Hvordan er formen din?
 
Tusen takk[emoji173]️ jeg følger med her men er mest på min nye selv, hehe. Veldig spennende med tvillinger, men for et sjokk! Haha [emoji173]️

Hehe, d kan jeg tenke meg[emoji5]
Hvor langt på vei var du når du fikk vite det var to?
 
Gratulerer til deg også :D
Hvordan er formen din?

Takk takk[emoji5]
Nå er den helt suveren, hadde noen uggene uker tidligere, men gav seg helt rundt uke 12[emoji28] (og jeg var ikke nevneverdig dårlig med kommende storebror, så ble litt overrasket[emoji23][emoji85])
Enn der? Kanskje mest klar for å få d overstått snart?[emoji12]
 
Takk takk[emoji5]
Nå er den helt suveren, hadde noen uggene uker tidligere, men gav seg helt rundt uke 12[emoji28] (og jeg var ikke nevneverdig dårlig med kommende storebror, så ble litt overrasket[emoji23][emoji85])
Enn der? Kanskje mest klar for å få d overstått snart?[emoji12]

Kanskje det er motsatt kjønn denne gang ?
Skal dere vite hva dere får?
 
Kanskje det er motsatt kjønn denne gang ?
Skal dere vite hva dere får?

Vil absolutt vite ja, blir spennende å se på oul, håper den ligger sånn til at det blir mulig å se[emoji7]
Hvordan går det i siste fase hos deg?
 
Vil absolutt vite ja, blir spennende å se på oul, håper den ligger sånn til at det blir mulig å se[emoji7]
Hvordan går det i siste fase hos deg?

Jeg merker at jeg er i veldig kjenn etter, og se etter tegn fase :p
Det ville våre så typisk om jeg fikk før tiden for en gangs skuld nå pga når jeg er 38+1 kommer dem for å sette opp nytt kjøkken :hilarious:
Har mange sterke kynnere:cool:
Og gleder meg veldig til jeg merker tegn på at nå er jeg i gang:joyful:
 
Er det noen som henger her enda? Eller har alle forsvunnet til andre termingrupper også? :)


Hehe, jeg fikk Noah i august, og nå venter vi tvillinger faktisk i desember, fikk helt sjokk på ultralyden her om dagen [emoji173]️

Gratulerer så mye! Tvillinger, det er stas! ♡♡

Jeg titter litt innom her, men er mer (men ikke så veldig) aktiv i juli 2018 :) Blir ikke like mye tid til å sitte på forum med full jobb, mann som jobber skift, aktiv 1,5-åring og alt annet som skjer :)
 
Gratulerer så mye! Tvillinger, det er stas! ♡♡

Jeg titter litt innom her, men er mer (men ikke så veldig) aktiv i juli 2018 :) Blir ikke like mye tid til å sitte på forum med full jobb, mann som jobber skift, aktiv 1,5-åring og alt annet som skjer :)

Tusen takk, blir veldig stas [emoji173]️ venter du en i juli 18? :)
 
Innom av og til, mye som skjer med disse "snart 2-åringene" hehe.. Men henger nok litt mer i september 18, siden nestemann kommer da ;)

Gratulerer en hel haug meg tvillinger på vei! For en glede! :laughing002:laughing002
 
Jeg merker at jeg er i veldig kjenn etter, og se etter tegn fase :p
Det ville våre så typisk om jeg fikk før tiden for en gangs skuld nå pga når jeg er 38+1 kommer dem for å sette opp nytt kjøkken :hilarious:
Har mange sterke kynnere:cool:
Og gleder meg veldig til jeg merker tegn på at nå er jeg i gang:joyful:

Du får oppdatere hvordan det gikk[emoji28] Satser på fødsel etter nytt kjøkken da[emoji12]
 
Henger her enda, lenge til det blir annen termimgrupoe her desverre, gratulerer masse med tvillinger på vei :happy:
 
Henger litt her, og skal bli prøvere igjen i juni 2018. Så spennende med tvillinger! :eek:
 
Back
Topp