Er det noen her?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det noen 2005 mammaer her da?

Snuppa mi blir straks 9 år!!! Skjønner ikke at tiden virkelig har gått så fort!
 
Kikket innom her for å se om det var noen aktivitet, men her var det dødt gitt!

Jeg har en gutt født i februar 2005, så han er allerede blitt 9 år :) Årene går utrolig fort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig stille inne her ja...
Gutten min blir 9 i des. Er helt utrolig at tiden bare flyr av gårde. Tenker at han snart blir 10, så blir han konfirmert, så blir han 18 og flytter ut. At skjer så fort, hvor blir det av alle åra som har gått? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er innom her av og til.

Min ble 9 i begynnelsen av januar. Han har blitt så stor! Syns nettopp han var en hjelpesløs liten klomp som måtte ha hjelp til alt, men nå ser jeg konturene av en i pre-tenåra, som ikke trenger hjelp til noen ting lengre... :)
 
Er innom sån dann og vann
Er rart det med at de går i 3 klasse og snart er de 4klassinger
 
Er her mest pga. yngre søsken. Har en gutt som ble 9 i februar - utrolig fin alder. Tenker det er litt stille før stormen :)
 
Synes det er så rart å tenke på at de allerede er halvveis til 18. Lille gutten min har blitt stor, og før jeg vet ordet av det så har han blitt voksen. Utrolig hvor fort tiden går.
 
Ja, 9,5 år nå.... Og endelig skal han bli storebror :) At man bare har barna på låns begynner å gå opp for meg. Fotball, venner og andre aktiviteter er med på å forme han - og jaggu er han en fornuftig "liten" kar også :). Artig og se hva man skaper av den lille babyen som lå i armene mine for snart 10 år siden.
 
Back
Topp