Er det noen her fortsatt?

Jeg er her, men mest på April2013 nå for tiden. Der er det litt mer liv for å si det sånn :)
 
:happy7 Har tittet innom men er også mest på april2013 hvis jeg er inne på babyverden
 
Er her for første gang på nesten 2 år.
 
Jeg er på babyverden, men lite på terminforumene egentlig. Det er ikke så mye liv, også er det litt mer spennende i den perioden man er gravid synes jeg. Og det er jeg ikke nå gitt..
 
jeg er her for første gang på veeeldig lenge, 2 år kanskje, savner den tiden og sitte her :)
 
Det er lenge mellom hver gang, men det hender, er mest inne på generelt ;)
 
Jeg er plutselig tilbake. (ikke helt at jeg vet hvorfor.. men har utrolig lyst på barn igjen, så kan være litt derfor..)

Mange år siden jeg var her sist, var vel mest aktiv mens tuppa va i magen og litt i etter tiden. Men når hun ble 2-3år så ble det ikke mer forum på meg..
 
Kan ikke huske sist jeg var her, men holdt på google noe og kom jeg tilfeldigvis over BV sidene. Så måtte jo bare innom og ta en titt :) Håper det står bra til med alle, tenk at det har gått 5 år allerede :)
 
Eg er plutselig tilbake.. Har vore svært lite aktiv dei siste 3 åra, men no er eg gravid igjen og tilbake:) holder mest til på februar 2015, men måtte kikke innom her også:)
 
Jeg har vært her under et annet nick. Er her igjen, med nummer tre på vei:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Er kommet tilbake når lillebror :) Men lite her inne på 2009
 
Er her av og til men blei travelt etter lillesøster komm i feb
 
Ikke vært her mye, men skal bli flinkere å stille innom her. Ender ofte opp med å "henge" på generelt forumet:D
 
Er innom bv og kikker i blant, men dette forumet har jeg ikke vært innom på leenge. :) Nov-09 gutten vår er nå storebror til to gutter. :)
 
Back
Topp