Er det noe mat du savner?

Savner egentlig mest generelt å slippe å bekymre meg for hva som er i ting. Eks. Salat - er det ost i denne og isåfall hva slags?
Og å slippe å kaste all mat jeg ikke er SIKKER på når jeg åpnet.
Og å bare kunne plukke frukt ut av kjøleskapet uten å alltid huske å skylde den.
 
Rakfisk fikk jeg veldiglyst på nå!
 
Haha, sa akkurat det til mannen i går [emoji23]

Haha, jeg har begynt å få lyst på dansk salami med majones på (veldig sjeldent jeg spiser det til vanlig):p

Det har jeg syyykt lyst på også! Så etter sånn gravidvennlig salami i går :p men fant ikke boe sted! Sikkert ikke noe godt heller! Gud jeg gleder meg til det! Ikke så veldig glad i salami egentlig men :p
Kan spise det når man ammer eller? :p
 
Det har jeg syyykt lyst på også! Så etter sånn gravidvennlig salami i går :p men fant ikke boe sted! Sikkert ikke noe godt heller! Gud jeg gleder meg til det! Ikke så veldig glad i salami egentlig men :p
Kan spise det når man ammer eller? :p
Jeg liker ikke den vanlige salamien da, bare den danske (den som er rosa-aktig på fargen:hilarious:) og mååå isåfall ha majones på, ellers kan jeg ikke ha det ;) jada, man kan spise det når man ammer :)
 
Jeg liker ikke den vanlige salamien da, bare den danske (den som er rosa-aktig på fargen:hilarious:) og mååå isåfall ha majones på, ellers kan jeg ikke ha det ;) jada, man kan spise det når man ammer :)

Ja men den danske er veldig god :) den er den beste av alle. Hehe.. mykere :) sikkert mer fett:)
Good! Blir godt å spise litt mer normalt igjen, selvom jeg er godt vandt med kostholdet nå!
 
Når vi kommer hjem fra sykehuset har jeg bestemt at vi skal ha en koslig kveld der vi begynner med spekemat og avslutter med ost og kjeks. Og jeg skal ha min egen castello med chili:D;)
 
Jeg gleder meg til spekemat! Men sist gang så hadde jeg ei som reagerte på det meste jeg spiste.. så må være forsiktig med julematen [emoji31] for to år siden fikk jeg betale for julemiddagen med pinnekjøtt for å si det slik.. det gikk visst i melka. Hadde nesten ikke kålrabistappe og pinnekjøttet var helt lettrøkt.. elsker pepperkaker men neida.. kan ha vært andre ting men når jeg holdt meg unna hikke det fint [emoji58] ellers ser jg også frem til et glass vin på lørdagskvelden eller ei iskald øl etterhvert. Blir nok ikke før om noen mnd til [emoji56]
 
Back
Topp