Er det noe man bør eller ikke bør gjøre etter innsett...?

Mina6155

Første møte med forumet
Jeg fikk satt inn 1 egg som hadde delt seg i 4 for 6 dager siden. Lurer på om det er noen tips der ute om ting man bør unngå for at egget skal feste seg bedre? Eller noe man ikke skal spise eller drikke? Utenom røyk og alkohol selvfølgelig. Dette er mitt første forsøk
 
En bør iallefall kutte ned på koffein. Noen velger å redusere inntaket, andre kutter ut koffein i tida etter innsett.
Jeg har også tro på å redusere sukkerinntaket.
 
Du har fått beskjed om ingen sex og bading?
Annet enn det er det lite man kan gjøre.. hvordan er magefølelsen?
 
Ja jeg drikker halv kopp kaffe bare om morgenen og det er det, og spiser ikke my sukker heldigvis
Og det med sex og bading også vet jeg og ikke hadde jeg orket det heller. Føler disse murringer og stikk i magen som kan føles som mensen smerter og utifra alt jeg har lest her og andre steder så regner jeg meg at det er festesmerter. Har kjempe lyst til å ta en gravidtest før jeg skal inn til blodprøve 16/6 men vil ikke ta sorgen på forskudd hvis den viser negativ..
 
Har en god magefølelse, men man blir redd for å håpe for mye, tenker også at hvis det ikke går på første forsøk om jeg kanskje setter inn to egg neste gang, med forbehold om at de får ut fler for de fikk ut kun 1 egg nå. Da er jo sjansen større...
 
Jeg fikk satt inn 1 egg som hadde delt seg i 4 for 6 dager siden. Lurer på om det er noen tips der ute om ting man bør unngå for at egget skal feste seg bedre? Eller noe man ikke skal spise eller drikke? Utenom røyk og alkohol selvfølgelig. Dette er mitt første forsøk
Jeg valgt og kutt ut kafein helt fra starten av prosessen begynt til nå. Det var mitt valgt. Jeg har spist veldig mye physalis som jeg lest at det også var bra til embryo fester seg men som sagt ingen vet om det er sant men jeg prøvd det også. Spist mye sunt og kutt ut også brus. Er 10 uker på vei! Lykke til:Heartbigred
 
Back
Topp