Er det noe galt med meg?

Lillebolle02

Betatt av forumet
vet jeg har skulle vært til lege for lenge siden. Men har ikke hatt tid eller mulighet til det :/ men jeg har hatt problemet her i nesten to år nå. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men har en ekkel følelse i halsen, altså akkurat som om noe sitter fast også må jeg kremte mange ganger i løpet av endag, bare for å føle at det kommer bort. Er altså vanskelig å forklare, men i tillegg så har jeg ikke fått mensen siden august/september, og ja jeg har tatt 3 graviditetstester etter det å alle var negativ. Så tviler på at jeg er gravid. Men alt er bare så rart.
 
Prøv å få tid til å komme deg til legen. Kan jo være at noe sitter fast i halsen så ville få sett på det :) Det med at du ikke har hatt mensen siden august / september og fått 3 negative tester er jo litt rart, men ikke uvanlig... Men igjen så ville jeg priotert å kommet meg til legen og fått han/hun til å sjekke deg :happy:
 
Jeg har kronisk mandelbetennelse som gir slike symptomer som du har. Kjennes ut som noe sitter fast på høyre side, hele tiden. Veldig irriterende, men ikke farlig. Ikke noe å gjøre med det heller da de helst ikke opererer, med mindre det blir skikkelig plagsomt. Det med mensen høres ut som en hormonforstyrrelse. Bestill time til lege for gyn.undersøkelse og be om henvisning til øre-nese-hals.
 
Tenker at det kan være noe med mandlene.
 
Jeg hadde ikke mens på nesten et år. Ingen som brydde seg om det (les: fastlege og endokrinolog). Fant ut på egenhånd at jeg skulle slutte på p-pillene, og da tok det ikke lange tida før mensen var tilbake.
Er du hoven i halsen? Feks struma kan gjøre at man får en ekkel følelse i halsen. Det har med stoffskiftet å gjøre.
 
Back
Topp