Er det noe barne-tv barna dine ikke får se på?

Seriene på disney channel. Grunnen til det, hmmm... Fordi jeg velger å ikke lære barna mine å være sarkastiske og morsomme på andres bekostning.
 
Ikke slåssing. Ellers så ser han på det meste :)
 
Det på boomerang syns jeg er sprøyt. Så det får han ikke se.
 
Er ingen fan av Cartoon Network, men 10-åringen får se på når han er alene hjemme/alene på stua. 7-åringen regulerer veldig fint selv, og er her moden for alderen. Mini (1år) er kun interessert i Fantorangen og junior (2 år) ser sjeldent på tv.. Mest Fantorangen og Barne-TV kl 18 på NRK super:)
 
Mini på straks 16 mnd får knapt sett på tv
 
De ser ikke på TV (de er 1- 2,5 å 4 år) :)sist de så på TV var på julaften:) ser ikke noe grunn til at de skal det men de er veldig glad i lydbøker å musikk så det hører de på ofte:)
 
Det er mye tull på cartoon network, men kan ikke navnet på programmene. Jeg sier bare at det er søppel-TV og at han ikke får se på det, så bytter han kanal.
 
Ikke slåssing, misliker spiderman noe sinnssykt.. Ser på Fantorangen, eller Barne-TV kl 18.

Evnt sauen shaun i ny og ne, tom & jerry, timmy time og slikt. Så sitter jeg å forteller hvilke dyr det og litt slikt.

Han er 2 1/2 nå, så er ikke mye TV i utgangspunkt, men det skjer iblant.
 
Han på 4 får ikke se spiderman. Han har helt dilla på han, men det er jo bare slossing. Vi styrer også unna disney channel og XD på de to minste. Så her er det nrk super på morran og disney junior på kveld. Eldste er 14 og ser på det hun tørr.
 
Nei det er ikke noe hu ikke får se, men jeg kan be henne bytte kanal om jeg blir hugærn av det hu ser på :p
 
Ikke slåssing, misliker spiderman noe sinnssykt.. Ser på Fantorangen, eller Barne-TV kl 18.

Evnt sauen shaun i ny og ne, tom & jerry, timmy time og slikt. Så sitter jeg å forteller hvilke dyr det og litt slikt.

Han er 2 1/2 nå, så er ikke mye TV i utgangspunkt, men det skjer iblant.

Tom & Jerry er jo ganske voldelig det også. :p
 
Ja det er egentlig det :p men ikke ofte han ser på det. Skjer veldig sjeldent, men at han kan se på det.

Favorittene er vel timmy time, sauen shaun, Fantorangen og slikt.

Min har også sett litt Tom & Jerry, men jeg har jo kommentert at det er da ikke slik man skal være mot hverandre. :p Heldigvis ser mi også sjeldent på det.
 
Back
Topp