Er det merkbare forskjeller på å vente en og flere??

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Lurer på om det kan bo mer enn en inni magen. Det av info jeg har Googlet er sterkere symptomer og at magen ofte blir fortere stor. Noe jeg opplever til gangs.
 
Jeg har ikke merket mye forskjell til nå når det er to i forhold til da det var én om gangen. Ble fort stor, men det gjorde jeg også med de to andre.. men ble nok fortere stor denne gangen likevel [emoji4] Symptomene er helt like som sist, og de har alltid vært kraftige hos meg [emoji85]. Men ellers merker jeg ikke noe foreløpig! Kjenner allerede liv, men kjenner ikke at det er to som spreller. Kjennes likt ut som én ennå. Men det er jo tidlig, er bare 14+1 [emoji4]

Blir spennende å se om du har rett i at det er to! Jeg drømte at vi ventet tvillinger, og hadde annerledes tanker denne gangen, som f eks: "hvis det er tvillinger, så kan jeg spørre *** om å få overta vogna dems!" Sånn tenkte jeg ikke med de andre.

Når skal du på UL?
 
Dette er min første graviditet, så vet ikke hvordan det føles med en. Jeg har ikke noen spesielle plager bortsett fra det som er vanlig med en:)
 
Jeg har ikke merket mye forskjell til nå når det er to i forhold til da det var én om gangen. Ble fort stor, men det gjorde jeg også med de to andre.. men ble nok fortere stor denne gangen likevel [emoji4] Symptomene er helt like som sist, og de har alltid vært kraftige hos meg [emoji85]. Men ellers merker jeg ikke noe foreløpig! Kjenner allerede liv, men kjenner ikke at det er to som spreller. Kjennes likt ut som én ennå. Men det er jo tidlig, er bare 14+1 [emoji4]

Blir spennende å se om du har rett i at det er to! Jeg drømte at vi ventet tvillinger, og hadde annerledes tanker denne gangen, som f eks: "hvis det er tvillinger, så kan jeg spørre *** om å få overta vogna dems!" Sånn tenkte jeg ikke med de andre.

Når skal du på UL?
Skal på ul 5. Oktober så er spent.

Jeg drømte /tenkte at vi fikk tvillinger de to andre gangene da var det en. Og nå drømmer jeg at det blir en. Men så hadde jeg drømmer om gutt når det var jente, og motsatt. Så hva om det blir motsatt denne gangen [emoji15]

Symptomene denne gangen er 100 ganger sterkere denne gangen. Hadde det ikke vært for livstegn hadde jeg ikke vist om jeg var gravid med de to første. Denne gangen er jeg ikke i tvil.
 
Skal på ul 5. Oktober så er spent.

Jeg drømte /tenkte at vi fikk tvillinger de to andre gangene da var det en. Og nå drømmer jeg at det blir en. Men så hadde jeg drømmer om gutt når det var jente, og motsatt. Så hva om det blir motsatt denne gangen [emoji15]

Symptomene denne gangen er 100 ganger sterkere denne gangen. Hadde det ikke vært for livstegn hadde jeg ikke vist om jeg var gravid med de to første. Denne gangen er jeg ikke i tvil.

Spennende! Kan jo godt hende det blir motsatt nå ja [emoji23]
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der, da denne ikke er noe kraftigere enn de andre, med tanke på symptomer. Men det er helt sikkert riktig at det er vanlig [emoji4]

Men det blir veldig gøy å høre etter UL om det er én eller to i magen din!
 
Når jeg hadde to i magen så var symptomene mye verre enn de gangene det har vært 1. Og i tillegg este magen ut og i uke 6 hadde jeg problemer med å få igjen jakken min[emoji28]
 
Var ikke tvillinger som ga meg sterkere symptomer
 
Jeg har vært spent på oppdatering her altså! Håper likevel alt stod bra til? Og at de sterke symptomene gir seg litt nå [emoji28]
Alt sto bra til. Men symptomene er der ennå. Litt uvant med tanke på at det eneste symptomene med de to andre var uteblitt mens og på slutten voksende mage. Og noe mer sliten med nr 2 enn nr 1. Men det er kanskje naturlig når en hadde en aktiv jente på 1,5 hjemme.

Av en eller annen grunn så er jeg både skuffet og lettet over at det ikke var to.
 
Alt sto bra til. Men symptomene er der ennå. Litt uvant med tanke på at det eneste symptomene med de to andre var uteblitt mens og på slutten voksende mage. Og noe mer sliten med nr 2 enn nr 1. Men det er kanskje naturlig når en hadde en aktiv jente på 1,5 hjemme.

Av en eller annen grunn så er jeg både skuffet og lettet over at det ikke var to.

Skjønner. Du får trøste deg med at det er MYE mer praktisk med 3 enn 4 barn [emoji28] Bil, hus, etc. Ikke minst er det fryktelig dyrt med mange barn! Og selvom man har babyutstyr fra før, så er det mye man må ha dobbelt opp med når det kommer tvillinger. Alt dette kjenner vi på nå [emoji28] Klart det er gøy, men det er mye mer praktisk med én om gangen [emoji4]
 
Back
Topp