Er det mange småbarn rundt dere?

Vi har et vennepar med en baby og et vennepar med en smårolling.
Ellers er det ikke så mange :)
 
Vi har en 3 åring, tante til en 1 åring og en 2 åring og en venninne har en 2 åring. Ellers begynner de å bli litt store rundt om kring. Fra 9 år og opp.
 
Sønnen vår (1,5 år) har en fetter som er 6 år, ellers er det lite barn i vår omgangskrets.
 
Har veldig mange små i familien! Kjempekoselig! :) Da har barna mine mange søskenbarn å leke med! :D
 
Ja, flere og flere! [emoji4] veldig koselig!
 
Vi har en del venner med barn som er jevngamle med guttene, men jeg er den eneste i vår nærmeste vennegjeng som er gravid nå. Har en bekjent som på er gravid med termin 3 mnd før meg
 
Veninna mi og jeg er gravide samtidig for andre gang nå [emoji14] termin 6 dager i forskjell og jenter begge har og kommer til å få. Jentene vi har ble født med 3 mnd mellom
 
Både ja og nei.
Skal flytte på nyåret, da får vi flere venner med barn på samme alder rundt oss [emoji170]
 
Nei:) kjenner ingen som venter barn
 
Ja, vi (jeg og mannen) har selv 9 barn (og ungdom) i familien. Og maaaange venner med småtroll :dummy::dummy1::Heartpink:Heartblue
 
Mange i omgangskretsen med små ja, men ingen som venter nå som vi vet :)
 
Nei... jeg vet om mange som har baby, men ettersom jeg flytter halve Norge, så er det ikke så mange jeg kjenner her og dermed heller ikke så mange babyer.
 
Veldig lite. Ingen små barn i familien. Kun barn til mine veninner som vi møter av og til. Ingen i rekka i borettslaget heller.
 
Back
Topp