Er det mange i omgangskretsen din som har baby/er gravide??

Såvidt jeg vet... eneste.
 
Alle våre nærmeste venter barn! Mine tre beste venninner, og hans to beste kamerater. Veldig spesielt!
 
Veeeeldig merkelig! En i april, en i mai, en i september, to i oktober og en i november [emoji28]

Kjære vene.. Blir en mengde barnebursdager på dere i årene fremover da. Bare å begynne å handle alderstilpassede bursdaggaver på tilbud allerede nå ;) :p
 
Ingen i min nærmeste krets, men på samboer sin side er vi 3 med termin i september/oktober, en i mai og en som fødte i mars :)
 
En venninne av meg fikk i januar, men det er jo ganske stor forskjell. En kompis av samboer venter i juni. Håper det snart dukker opp noen flere høstbarn [emoji6]
 
Er flere i min og hånd omgangskrets som skal ha. Og i tillegg skal min bror ha i august.
 
Har vertfall 3 gravide veninner, og tre bekjente som venter fra mai til oktober [emoji5]
 
Mine 2 nærmeste venninner har nettopp fått barn, en annen god venninne og min svigerinne venter barn i juli, og en annen venninne i september [emoji28] også er det en haug med bekjente som også er gravide [emoji87] veldig gøy [emoji16]
 
Bestis skal ha i september :) Vi bor dessverre litt langt fra hverandre, men har jo mye kontakt på SoMe osv.
Bestis nr 2 mista i 5.uke, hun lå 2 uker etter meg i løypa :/
 
Alle har voksne barn. Så jeg er den eneste i familie og vennekrets som har en på snart 2 og en som kommer i oktober
 
I min familie og vennekrets er det barn fra 22 år til 1 år. Ingen gravide akkurat nå.
 
Svoger og svigerinne venter barn i november, mens en av mine bestevenninner skal ha i begynnelsen av desember!:joyful: Vi bor 5 min unna hverandre, så det er superstas!:D
 
Ingen, såvidt jeg vet...
 
To på jobben som venter barn til sommeren, men utover det ingen jeg vet om
 
Back
Topp