Er det greit å amme på do??

Men altså jeg lyver ikke og synes det er ganske khipt når dere sitter sånn og ikke skal tro på det andre sier!

Neida, jeg tror ikke noen lyver! Ikke sånn ment. Som jeg sa i første(?) innlegget mitt tror jeg bare det er fåtallet som blotter seg og at de aller fleste er diskré.
 
Som jeg sa i ett innlegg tidligere så sa hun ene at hun hadde rett til det ;)
Men det kan like gjerne bety at hun har rett til å amme, ikke blotte seg. Alle vet det er ulovlig med blotting.

Det er forskjell på å sitte med puppene ute, med og uten en baby i fanget. Synes dette bare blir trist å diskutere for de som sliter med å ikke la noe synes mens de har hendene fulle med baby. Om det finnes et par skruller der ute som liker å blotte seg har lite med amming å gjøre egentlig.
 
Men det kan like gjerne bety at hun har rett til å amme, ikke blotte seg. Alle vet det er ulovlig med blotting.

Det er forskjell på å sitte med puppene ute, med og uten en baby i fanget. Synes dette bare blir trist å diskutere for de som sliter med å ikke la noe synes mens de har hendene fulle med baby. Om det finnes et par skruller der ute som liker å blotte seg har lite med amming å gjøre egentlig.
Det var ingen tvil om hva hun mente med det hun sa, dessverre ødelegger de ende for de som klarer å oppføre seg og gjør alt for å ikke sjenere andre.
Nå er jeg ferdig med diskusjonen :)
 
Det var ingen tvil om hva hun mente med det hun sa, dessverre ødelegger de ende for de som klarer å oppføre seg og gjør alt for å ikke sjenere andre.
Nå er jeg ferdig med diskusjonen :)
Jeg tenker at dette ikke har noe med amming å gjøre. Så slipper det å ødelegge for offentlig amming :)
 
Hadde amma der jeg var, å hadde personalet bedt meg gå vekk. Hadde jeg pakka sammen å dratt.. Å hadde ikke gidde å betalt for meg eller noe!
 
Hadde ammet der jeg hadde vært...diskré bør og kan jo alle være. Hadde jeg blitt jaget bort hadde jeg ringt rett til lokalavisen
 
Jeg hadde aldri ammet på et toalett, med mindre jeg av en eller annen uforståelig grunn skulle befinne meg i et land med en kvinnefiendtlig lov som gjorde at det kunne vært utrygt eller ulovlig å amme offentlig. Syns det er trist hvis andre føler de må amme på slike steder, men hvis de ønsker det selv, så værsågod for meg.
 
Hadde jeg blitt henvist til et annet sted hadde jeg oversett personalet tror jeg og fortsatt med mitt. Hadde de ikke gitt seg haddr jeg gått uten å betale for meg :p
 
Jeg har aldri sett noen sitte sånn. Vil tro de er i fåtall. Alle de jeg har sett er diskré.
Jeg amma på flyet en gang og jeg var så sliten for reisa tok 12 timee lengre tid en planlagt. Jeg sovna mens jeg amma og når jeg våkna var puppen godt synlig for flyvertinnene og naboen. fikk pakka inn puppen i en fei og var dritflau. :)
 
Jeg ammet på offentlige toaletter, men det var fordi jeg ikke var komfortabel med å amme forran andre + vi hadde litt problemer med å amme i sittestilling, da jeg nesten ikke kunne sitte (bristet halebeinet under fødsel).
Men var det ammerom tilgjengelig, så gikk jeg selvfølgelig på de
 
Back
Topp