Er det greit å amme på do??

Nei. Ammet der jeg var. Hadde jeg blitt henvist til toalettet hadde jeg gått et annet sted.
 
Hvis du hadde vært på en cafè eller restaurant med babyen din og babyen ble sulten, hadde du da gått å ammet på do?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...estaurant-ble-sendt-paa-toalettet/a/23729817/

Nei det hadde jeg ikke gjort. Synes det er uhygienisk. Derfor ammer jeg heller ikke på delt amme og stellerom.

Hva om dere ble bedt om å gå vekk for å amme av personalet?
Da hadde jeg sagt klart og tydelig at det er lov å amme over alt i Norge og at de på ingen måte har rett til å vise meg vekk fra deres lokaler så lenge jeg er en betalende kunde, bare fordi jeg ammer.



BTW jeg vet ikke helt hva jeg tenker om denne ene episoden. Først skriver hun på fb at hun spurte om om kunne amme (hvorfor spørre?). Deretter mener hun at hun ikke spurte men bare sa hun skulle amme. Mens personalet sier hun spurte og servitøren trodde hun spurte om et skjermet sted å amme. Tror dette er en helt grei misforståelse. Men de kan først passe på at de har personale som snakker norsk og at de ikke anser toalett som egnet sted for amming.
 
Nei, det er ikke greit å bli henvist til toalettet for å amme.
 
Jeg gjorde stort sett det, men kun fordi jeg selv var mest komfortabel med det. Hadde blitt irritert om andre skulle bestemme det
 
Når jeg var ute gikk jeg enten på do eller i bilen for å amme.
 
Nei, jeg ammer når og hvor som helst. Hadde jeg blitt henvist til toalettet hadde jeg gått og spist et annet sted!

Samme her, men jeg hadde også spredd opplevelsen til Gud å vær mann etterpå for å vise hvor elendig service innstilling dem hadde på den plassen!
 
det er greit å amme på do om jeg velger å amme på do, hvilket skjer når jeg er på badet med jentungen og hun vil ha mat der og da.

Det er derimot slett ikke slik at det er greit på noe som helst vis å bli bedt om å gå på do for å amme.

Helt enig!
 
Jeg ammer der jeg er, hvis lillebror er sulten der og da!
Flasher ikke puppene for alle, så tror ikke jeg sjenerer noen :) ber noen meg om å gå, så blir jeg hvor jeg er til jeg er ferdig! Vil de fortsatt ha meg vekk, forteller jeg hvordan ståa er, pakker sakene mine, går, og forteller alle om hendelsen!
 
Nei ,

men er dessverre ikke alle som skjønner at det Gåran å være litt diskré når man ammer , det skjønner jeg ikke helt
Da mener du folk som lar hele puppen henge ute, og over litt tid, feks etter at barnet har sluppet taket? Eller? Jeg er veldig diskret når jeg ammer, kanskje nesten mer diskré enn nødvendig. Og synes andre er veldig frimodige som lar puppen henge ute på den måten som beskrevet over :D
 
Og nei.. det er ikke greit å måtte sette seg på do og amme.. :(
 
Da mener du folk som lar hele puppen henge ute, og over litt tid, feks etter at barnet har sluppet taket? Eller? Jeg er veldig diskret når jeg ammer, kanskje nesten mer diskré enn nødvendig. Og synes andre er veldig frimodige som lar puppen henge ute på den måten som beskrevet over :D
Ja eller som skal lufttørket den..
 
Back
Topp