Er det greit å amme på do??

Nei. Hadde amma der jeg sitter. Jeg flasha jo ikke akkurat pupper. Hadde sjal som skjulte alt egentlig. De kunne bare prøvd seg å sendt meg på do for å amme gitt. Heldigvis opplevde jeg aldri det når jeg amma heller.
 
Har ammet gående, sittende, på do, på kafe, på samfunnshus, i grøfta, overalt iløpet av disse åra:joyful:
 
Nei ,

men er dessverre ikke alle som skjønner at det Gåran å være litt diskré når man ammer , det skjønner jeg ikke helt
 
Nei. Sitter jo ikke akkurat og blotter brystene heller. Er litt mer for at de som mener amming hører hjemme på do, kan sitte på do å spise maten sin selv!
 
Nei, jeg ammer når og hvor som helst. Hadde jeg blitt henvist til toalettet hadde jeg gått og spist et annet sted!
 
Nei det syns jeg ikke.... Tenker det er helt ok av personalet å be ammende dekke seg noe, noen sitter jo med begge puppa til full utstilling, men å be noen gå på do blir for drøyt... Ingen skal da spise på do :(
 
Litt uhygienisk å amme på et offentlig toalett, kanskje? Men ville nok heller valgt et litt mer privat sted enn midt i en restaurant eller noe, men det går bare på hva jeg selv er komfortabel med :)
 
det er greit å amme på do om jeg velger å amme på do, hvilket skjer når jeg er på badet med jentungen og hun vil ha mat der og da.

Det er derimot slett ikke slik at det er greit på noe som helst vis å bli bedt om å gå på do for å amme.
 
Absolutt ikke.
Ammet hvor der lille ble sulten sist.. Så har ammet alt fra butikker, restauranter, flyplasser, buss, handlesenter, osv.
 
Har ammet på do flere ganger faktisk men dette var i radikalt muslimsk land hvor mødre som ikke går ut mens de må amme barn...

Ammet tom stående på herre doen inne i en moské jeg besøkte, var kun hul i bakken så måtte stå... Ble henvist inn av en av de ansatte da jeg spurte om de hadde et toalett ol til meg.

I Norge ammer jeg ikke på do
 
Back
Topp