Er det for sent å begynne knipeøvelser flere år etter fødsel?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Dette spørsmålet har kommet inn fra en bruker som vil være anonym!

Hei!
Jeg løper endel, og i det siste har jeg merket at jeg "skvetter" litt under løping/trening. Hva kan jeg gjøre med dette?
Siste barnet fødte jeg for 6 år siden, og knipeøvelser har jeg vært lite flink til dessverre. Er det for sent å begynne nå? Andre tips?
 
Dette spørsmålet har kommet inn fra en bruker som vil være anonym!
Hei!
Jeg løper endel, og i det siste har jeg merket at jeg "skvetter" litt under løping/trening. Hva kan jeg gjøre med dette?
Siste barnet fødte jeg for 6 år siden, og knipeøvelser har jeg vært lite flink til dessverre. Er det for sent å begynne nå? Andre tips?

Hei!
Det er aldri for sent å begynne med knipeøvelser! Men det er viktig å huske på at det tar tid å trene de opp.
Det er ikke uvanlig at vi tenker at vi skal være flinke til å huske på å knipe etter barnet har født, men det er fort gjort at det går i glemmeboka likevel (vet alt om dette selv også).
Et triks jeg har hørt om er å passe på å gjøre knipeøvelser i en fast situasjon, da blir det lettere å huske på.
F.eks hvis du alltid ser på nyhetene klokka 21, gjør knipeøvelsene da. Til å begynne med vil du måtte tenke over at du skal huske det, men etterhvert får du en god vane på det og da vil du automatisk huske det hver gang du ser nyhetene.
Det fine med knipeøvelser er jo at du kan gjøre de hvor som helst, det er jo ingen som ser at du "sitter der og kniper":laughing002

Dersom en heller ønsker noen hjelpemidler for å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen har vi noe til det også, du kan se her:
https://www.komplettapotek.no/categ...=Type Produkt_TypeProdukt §Bekkenbunnstrener

Hilsen Inger Marie
 
Back
Topp