Er det andre som skal duotest/dobbeltest?

Ja det er det. Er kjempenervøs før ul å jeg. Har jo rukket å hatt to allerede. Å blir sikkert ikke noe mindre nærvøs for den om 20 dager.

Ja, dette blir uhorvelig skummelt, men det går bra! :D:Heartred
 
Jeg tar denne testen først og fremst fordi jeg er i risikogruppen (over 38) og vil bli beroliget med at alt ser fint ut. Jeg aner ikke hvordan jeg ville forholdt meg til en beskjed om at noe er galt. Det tror jeg er umulig å forutse før man sitter i denne situasjonen.

Enig med deg. Helt umulig å si hvordan jeg hadde reagert om de hadde funnet noe galt. Håper vi slipper å finne ut det alle sammen!
 
Ja det er det. Er kjempenervøs før ul å jeg. Har jo rukket å hatt to allerede. Å blir sikkert ikke noe mindre nærvøs for den om 20 dager.
Jeg er i uke 32 og tar ul en gang i måneden..like nervøs hver gang..fordi om alt er bra:wacky: tror det vil vedvare til jeg har babyen i armene mine:)
 
Så flott at alt så bra ut Lunina :D
12+0 høres bra ut. Jeg reiser på ferie 12+litt og da rekker jeg det nok akkurat på forhånd. Skal ta TUL neste fredag og så får jeg vel time når de har funnet ut hvor langt jeg er på vei :)
Ønsker deg lykke til, og god ferie når den tid kommer❤
 
Jeg er i uke 32 og tar ul en gang i måneden..like nervøs hver gang..fordi om alt er bra:wacky: tror det vil vedvare til jeg har babyen i armene mine:)

Har vært på to alt å å like skummelt før hver. Å blir nok som du si. Blir først bra når baby e i arman [emoji173]️
 
Back
Topp