Er dere mange som fortsatt venter på den lille i magen?

Jepp...
 
Lykke til! Jeg skal på trivselskontroll på sykehuset på fredag (ctg, ul og stripping). Men krysser fingrene for at lillegutt har kommet før den tid!

Jeg skal også til legen og sykehuset for overtidskontroll på fredag :) Men satser på at strippingen i morgen gjør underverker slik at hun vil komme snarere! Masse lykke til du også, snart er det vår tur :happy::Heartpink
 
Jeg skal også til legen og sykehuset for overtidskontroll på fredag :) Men satser på at strippingen i morgen gjør underverker slik at hun vil komme snarere! Masse lykke til du også, snart er det vår tur :happy:[emoji813]pink
Kor mange uker er du på fredag? Har de noe fast de går etter i forhold til overtidskontroll?
 
Kor mange uker er du på fredag? Har de noe fast de går etter i forhold til overtidskontroll?

På fredag vil jeg være 41+3, så ut ifra hva jeg har forstått så skal man inn på kontrollen én uke etter termin dersom barnet ikke er født :) Så vurderes det ut ifra det de finner på prøvene, men dersom alt er normalt så settes man vel igang på dag 11/12 over termin.
 
Okej [emoji4] hmm....jeg skal inn til lege i dag. Spørs om det blir fredag på meg med da, de tar vel ikke folk inn på lørdag for overtidskontroll. Da er jeg 41+2, jaja får no bare se... [emoji4]
 
Kontakta de deg pr brev? Eller ringte De?

Det var legen som satt opp den dagen når jeg var hos henne sist. Så henviser hun meg til sykehuset for overtidssjekk samme dag, etter sjekken hos henne :) Så sykehuset blir ikke kontaktet før den dagen.

Har du time hos jordmor/lege før den tid? Eller den dagen?
 
Back
Topp