Er dere klar for jula?

M

Moderator Kristin

Guest
Er julekjolen på plass og alt i orden, eller mangler det fortsatt mye?
 
Mangler bare ett gaver, men vet hva jeg skal kjøpe, men kjolen er ikke funnet.. så den stresser jeg litt med :eek:
 
Stresser ikke med antrekk, er jo bare familie..
Julegaver er nesten i havn, mesteparten er allerede pakket inn.
Julevaska blir tatt litt pø om pø, det er ingen krise i år. Lysa er oppe, og guttungen har fått kalender(e) :)
 
Kun maten og en pakke som må hentes som mangler :p
 
Jeg er klar for ferie, men ikke klar for selve julefeiringen. Har ikke noen gaver klart, ei heller kjole ol. :p
 
Har kjole klart, og de fleste julegavene er handlet inn. Men føler meg veldig langt fra klar tol julen riktig enda!
 
Ja , jeg vil si alt er klart. Mangler bare å pakke bagen for juleferie. Kjole har jeg, det er stretch, så gidder ikke kjøpe kjole for å være tjukk en gang . Julegaver er vel så og si i boks. Finner vel en kurv med noe til mamma og pappa . Ungene er ferdig ... :)
 
Leverte de første gavene i dag. Resten må pakkes inn, og noen må fortsatt kjøpes.
Vi reiser bort i jula, så pakking gjenstår også. Jeg har fortsatt noen kjoler som passer, så jeg vil nok veksle mellom dem i jula også.

Har fortsatt ikke funnet noen fine gravidbukser bortsett fra joggebukse - nekter å kjøpe skinny jeans, så det blir nok kjoler resten av svangerskapet, utenom hjemme.
 
Er julekjolen på plass og alt i orden, eller mangler det fortsatt mye?
Har den viktigste gaven igjen å kjøpe, og huset trenger en grundig vask, og så har jeg ikke orka å skrive julekort i år :p Og juletreet mangler, det kjøper vi i morgen. Har fortsatt pepperkakedeig som må bakes ut og så hadde jeg tenkt å lage noe julekonfekt, men vi får se hva vi rekker:dead:
 
Mangler to julegaver, må handle inn litt julemat og planlegge hva og hvor vi skal være, med to familier innenfor 1times radius så er det en del som foregår på begge sidene, må prøve å få med oss litt av alt, samtidig som vi skal kose oss hjemme også! Er det mulig?! :wideyed::wacky:
 
Mangler to julegaver, må handle inn litt julemat og planlegge hva og hvor vi skal være, med to familier innenfor 1times radius så er det en del som foregår på begge sidene, må prøve å få med oss litt av alt, samtidig som vi skal kose oss hjemme også! Er det mulig?! :wideyed::wacky:
Kjenner følelsen med juleselskap på begge sider. Vi har 3!juleselskap på samme dagen.. galskap!
 
Back
Topp