Er dere klar for flere barn nå?

Er klar for en til. Men vi gifter oss neste år. Så her er det trening som gjelder og ikke bebis :). Prøver igjen på en 2016 bebis istede :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei nyter ennå første gleden. Er litt for tidlig synes vi.
 
Haha sambo sier det samme ;P mn vil gjerne ha en til jeg da.. Men må glemme bekkenløsning og nattestyr før jeg vil ha flere.. En attpåklatt om 4-5 år kansje? Akkurat nå er det bare godt å ha to, blir litt tid til meg selv imellom slagene, tviler det blir det hvis vi får tre stk...


Sent from my iPad using BV Forum
Huff, syns du er tøff som i det hele tatt vurderer det!
Jeg er dødssliten med de to jeg har + hus, sambo og jobb! :eek:
Og er jo selvfølgelig like heldig som deg, vi har i det siste hatt mye sykdom som igjen medfører nattestyr! :/ Føler meg ferdig med å produsere! :p
 
Huff, syns du er tøff som i det hele tatt vurderer det!
Jeg er dødssliten med de to jeg har + hus, sambo og jobb! :eek:
Og er jo selvfølgelig like heldig som deg, vi har i det siste hatt mye sykdom som igjen medfører nattestyr! :/ Føler meg ferdig med å produsere! :p

Uff ja, blir sikkert bare to på meg å, er jo helt utslitt etter en runde sykdom og tannutbrudd etc med de små nå ;) men føler meg liksom ikke ferdig heller.. Mange måter å ha ansvar for barn på, så har tenkt tanken med å være avlastningshjem når våre er blitt litt større.. ;)

tanken på to tette skremmer meg så innmari, huff så slitsomt tenker jeg, så ære være dere som orker det!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Uff ja, blir sikkert bare to på meg å, er jo helt utslitt etter en runde sykdom og tannutbrudd etc med de små nå ;) men føler meg liksom ikke ferdig heller.. Mange måter å ha ansvar for barn på, så har tenkt tanken med å være avlastningshjem når våre er blitt litt større.. ;)

tanken på to tette skremmer meg så innmari, huff så slitsomt tenker jeg, så ære være dere som orker det!


Sent from my iPad using BV Forum
Avlastningshjem ja, det hadde jo også vært en ide. Meen skal jeg være ærlig så er det også veldig lite fristende akkurat nå! :s Gjengen min blir ikke frisk og jeg vasker og styrer i håp om å få ut de baseluskan!

Jaaa, to tette høres og ser slitsomt ut.. Flere av mine venninner har to-tre tette og samtlige sier at det var utrolig slitsomt til den yngste var 3 år..
 
Her er det en ny på vei allerede. Veldig overraskende siden vi måtte gjennom tre prøverør for å få til førstemann.
To tette blir veldig koselig :)
Så kjekt at dere fikk det til på egenhånd, selv om det var litt overraskende.!Gratulerer SÅ mye!!
 
Så kjekt at dere fikk det til på egenhånd, selv om det var litt overraskende.!Gratulerer SÅ mye!!
Tusen takk! Vi er veldig overrasket og veldig lykkelige :)
 
Her kom mensen for første gang etter fødsel, så nå er det vell enda mer håp om å få en til, hvertfall om det bare var opp til meg ^^
 
Vi håper på å få en til, men vil nok ha sommeren fri først, så får vi se til høsten. Det tok oss nesten 5år før jenta vår var et faktum, så her blir andre barn bonus, og når/hvis den kommer er uvist.
Gratulere til alle de som er på vei igjen :)
 
Avlastningshjem ja, det hadde jo også vært en ide. Meen skal jeg være ærlig så er det også veldig lite fristende akkurat nå! :s Gjengen min blir ikke frisk og jeg vasker og styrer i håp om å få ut de baseluskan!

Jaaa, to tette høres og ser slitsomt ut.. Flere av mine venninner har to-tre tette og samtlige sier at det var utrolig slitsomt til den yngste var 3 år..


Da er det som jeg tror da :p ingen tette her nei, og det passer oss bra, og nå sover minstemann litt mer på natta også etter vi slutta m nattmaten :D herlig!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har veldig lyst til å prøve nå, men er så redd jeg ikke får tid nok til første unge. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker sånn.


Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
 
Her er nummer to på vei!


*27.08.2013*
*14.04.2015*
 
Å, det hadde vært gøy:) Høst 2015 baby har jeg lyst på, men må få med kjæresten på det ;)
 
Back
Topp