Er bf med på timer/møter som angår barnet?

Ja, kjipt for ungen på én måte men godt å slippe å ha en slik person som bf er i sitt liv.
Sist vi var innom jobben hans, Toys rus, et sted man er da man har barn,så sto han 2 meter unna å så drit stygt på oss.

Men hvorfor har han så mye imot barnet, om jeg kan spørre? Det er jo hans barn tross alt..
 
Men hvorfor har han så mye imot barnet, om jeg kan spørre? Det er jo hans barn tross alt..
Fordi familien hans er muslimer og i følge ham skal ikke slikt skje, altså å få barn med ei norsk dame med barn fra før. Haram.
Og fordi jeg fant ut att han var utro og fortalte att han skulle bli pappa...da klikka det for ham. Som sagt, han er alkis,narkis,psyko,,sosiopat,narcssisist, lystløgner....ikke trygg
 
Fordi familien hans er muslimer og i følge ham skal ikke slikt skje, altså å få barn med ei norsk dame med barn fra før. Haram.
Og fordi jeg fant ut att han var utro og fortalte att han skulle bli pappa...da klikka det for ham. Som sagt, han er alkis,narkis,psyko,,sosiopat,narcssisist, lystløgner....ikke trygg


Åh herregud!! Kjente jeg ble irritert på dine vegne nå. Vet du hva, barnet ditt har det HELT fint uten en sånn far i livet! Herregud!!! For en mann!!
 
Tja prøver å inkludere han. Barnelegen ville snakke med meg her om dagen. Det kom barnefar for sent til fordi han lå å sov. For spilling til langt på natt og soving til langt på dag er viktigere enn sin premature sønn [emoji30]
 
Jeg kan vel telle på en hånd hvor mange møter han har vært med på FØR brudd av et 10 år langt ekteskap, hvor eldste er 9 år og yngste 6 mnd.
 
Nei. Mest grunna avstand, bur 3 t unna. Informerar han om det er noko han treng å vite.

Men ofte opplever eg at han har såpass lite innsikt i td skulesituasjon at det hadde vert null poeng å ha han med.
 
Nei. Han kan ikke bare ta seg fri for å bli med til hs eller lege. Når jeg er mer fleksibel. Det skjer jo ikke stort hos en lege eller hs heller.
Så ingen av oss ser behovet Å være to. Ungene skal ikke reise jorda rundt lissom...

Foreldresamtaler tar jeg , for han får ikke med seg så mye likevel. Vil ha kontroll på slikt selv og han er vel glad til .


Tannlege feks prøver jeg og ta , men passer det ikke og det passer for han tar han det. Hvorfor skal vi sitte 2 å glo ? Haha


Så prøver og få avtaler på mine fri dager eller senvakt dager.

Juletrefesten og slikt er vi begge med på :)
 
Ikke her heller.. nå bor han for langt unna, men var ikke med når vi bodde sammen heller...
 
Back
Topp