Er barna dine oppkalt ?

Vi fant navn på eldste når han var 6 uker, og da sier mormoren til samboer "men da er han jo oppkalt etter min oldefar da" ;) Så nei, men ble det likevel :p
 
Første navnet er fra hans tippoldefar og andre navne hans er fra min far.
Liker oppkalling. Alltid vært "sur" for at jeg ikke er det, for både min bror og søster er helt eller delvis oppkalt.
 
Min første har samme mellomnavn som pappaen:) Nr to blir muligens oppkalt etter sin oldemor, men vi har ikke bestemt oss
 
Nei, men viss vi får jente neste også så blir det etter oldemoren min :) ett nydelig navn.
 
Begge mine har svigers navn som mellomnavn.
 
Første navnet er fra hans tippoldefar og andre navne hans er fra min far.
Liker oppkalling. Alltid vært "sur" for at jeg ikke er det, for både min bror og søster er helt eller delvis oppkalt.
Det er mine brødre å men ikke jeg :/ men mor hadde bestemt seg fra hun var lita at keg skulle hete det uansett å slik ble det jammen
 
Jenta vår er oppkalt etter sin avdøde oldemor. Vi har bare kuttet ut et par bokstaver. Hadde ikke valgt det om jeg ikke hadde syntes navnet var fint i utg.pkt. Hadde navnet klart fra den dagen jeg fant ut det var jente. Vet ikke om vi venter gutt eller jente denne gangen, og har heller ingen navn klare. Er litt mer avslappa til det meste med andremann.
 
William Thor Erik heter sønnen. Thor etter pappaen min som heter Torgeir og Erik etter samboers pappa(mellomnavn) og farfar(fornavn).
 
Back
Topp