Er barna deres flinke til å leke på rommet sitt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Mine er ikke det. Mye fordi vi har en veldig hektisk hverdag.
Men i dag har de faktisk vært flinke til å være på rommene sine å leke :)
 
Eldste på 8,5 er.
Frøkna på 3,5 år kan være oppe i lekestuen, eller på rommet sitt når eldsten er opp uten voksen, men hun er fremdeles mest nede
 
Ja. De kan være oppe å leke på rommene hele dagen til tider. Da er de kun nede når de er sultne :)
 
Ikke så veldig flinke nei... :p Men vi prøver å øve på det! Men idag, når det er storm og uvær ute, så har det blitt mye wii spilling i loftstuen altså.....
 
Nei... nå er det ikke mye hun leker lenger heller, 8.5 år. Men ting har en tendens til å bli dratt ut i stua. Men det er igrunnen greit, så lenge det blir rydda opp igjen etterpå. :p
 
Nei, hun leker så si bare på stua. Men det er forståelig, for hun har verdens minste rom.
 
Nei ikke nå, hun har ganske lite rom så ikke veldig stor plass der. Men om hun sitter med hobbyting så sitter hun ofte ved skrivebordet sitt.
Hu skal få soverommet mitt om ikke så alt for lenge så da regner jeg med at hun kommer til å bruke rommet mye igjen.

Lillebror er snart 3 mnd så han leker i stua foreløpig :)
 
Så liten enda så forventer det ikke. Når han blir større håper jeg jo det, men da bør vi flytte først. Han har så liten plass foreløpig :)
 
Eldste elsker å være på rommet sitt nå, men før han begynte på skolen var han kun i stua.
Yngste er noen ganger oppe, men tilbringer fortsatt nest tid i stua.
 
Nei. Ikke når hun er alene. Men har som oftest med seg lekene ut i stua og leker rundt oss.
 
Eldste leker mest med Lego og pga yngste er det ikke greit på stua,så han leker mest på rommet.
Yngste har ikke plass til særlig leker enda da han har en mellomløsning som soverom til vi får rotet oss til storomrokkering i huset, så han har mest av sitt på stua...
 
Veldig!! :) Jenta er 2,5 år. Må ofte jente ho ut når jeg vil ha selskap :p
 
Ja. Hun får ikke ha lekene i stua. Men hun får tegne ved spisestua da:)
 
Back
Topp