Epleskrottens svangerskapsdagbok :)

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Tidlig en marsdag i 2013 var skrotten hos legen. Kopperspiralen ble fjernet og drømmen om at vår kjære gutt skulle bli storebror ble straks mye mer virkelig :)

I mai var gleden stor, epleskrotten testet positivt og fikk termin i februar! Slik skulle det imidlertid ikke gå.. Tidlig en morgen en junidag fikk epleskrotten store magesmerter og begynte å blø. Spontanabort nr 2 var et faktum. Med ny giv og nytt pågangsmot startet vi om igjen. Måned etter måned kom den beryktede tanta på besøk, når skulle hun forstå at hun ikke var velkommen???

I januar 2014 skjønte epleskrotten at noe var på ferde. Ømme pupper og hyppige dobesøk? Kunne det virkelig være sant??? 26.1 fikk endelig testen to streker, dog over tidsfristen. Turte jeg drømme? 27.1 kom to streker innenfor tidsfristen, mon tro jeg var glad??!! :) Men oi... Er det frykt jeg kjenner? jo, det er det.. Hva om jeg mister igjen?? En testoman epleskrott har selvfølgelig fler tester på lur, en etter en ble positive. Joda, jeg er gravid!!

Epleskrotten forsøker å snu tankene til det positive og tørre å glede seg over underet som var på vei :) I dag er jeg 5+5. I vår mistet jeg 5+5... Denne gangen er imidlertid formen slækk, toalettet blir besøkt hyppig (også om natten) og puppene er ømme. Jeg har trua!! :D
 
Kjenner til den følelsen, vi har litt trist bagasje med oss vi også. Er 5+3 idag, kjenner at jeg dag for dag kan glede meg litt mer :)

Lykke til!
 
Søndag 9.2 - 6+2

Statusrapport: Puppene er fortsatt ømme, på morran i dag var jeg kvalm for første gang. Oppblåstheten som var borte har kommet tilbake..
 
6+4.

Snakket med lege i dag. Skal inn til første sv.sk kontroll ca uke 12.
 
7+3
I går ble jeg redd. Var i bursdagsselskap og måtte så himla ofte på do. Plutselig kom det litt blod på papiret når j tørket meg. Men det var borte ila kvelden så tror ikke d var så skummelt likevel.

Men tror jeg har dratt på meg noe uvi da... Svir når j tisser og en "brennende" følelse der nede... Drakk og drakk og drakk sure ting i går kveld... :p
 
8+4
hurra for å fått noe influensagreier kasta på meg, AKKURAT det jeg trengte nå... haff... :p
 
11+4!

Bare noen få dager igjen til de magiske 12!!! Mams klarer ikke slippe løs gledeshylene helt ennå, men krysser fingrene for at alt er bra med deg lille spire :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
18+4 i dag!! Nå kan du tro jeg gleder meg...

Tre små dager til oul... Fredag morgen! Det blir veldig stas!!! Samtidig som jeg kjenner jeg er litt spent/smågruer meg litt og ;)

Kjenner daglige spark, utrolig deilig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
9.5 kl 0830 - tid for ultralyd! :D

Mamma og pappa gledet seg VELDIG etter å endelig få se deg, mange måneder uten å få se lille mageskatten er jammen ganske lenge!

Lillegull var ikke rolig et lite sekund de 30 min vi var inne til ul, fantastisk herlig å se. Skikkelig turbo :) Alt stod bra til og lillegull ser ut til å være en frisk og rask krabat! Hurra!! :)

Kjønn klarte hun imidlertid ikke se pga all turninga ;)

Bekreftet termin: 5.10.14 <3
 
20.5
I går ringte de fra føden så nå har jeg fått tid til fødselsforbredende samtale!!! Skal bli godt å få godt gjennom den forrige fødselen skikkelig og snakket om neste!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Navn: Ikke bestemt
Dato født: 29.09
Termin: 05.10
Klokken: 01.44
Kjønn: gutt
Vekt: 3898g
Lengde: 51,5
Hodeomkrets: 35 cm
Forløsningsmetode: Vaginal
Smertelindring: ingenting (med mindre kald klut på panna teller ;) )

Jeg fant ikke noen gratulasjonstråd så jeg sniker meg inn i dagboken din jeg. :)

Gratulerer så mye med lillebror! ♥ Håper alt er bare bra. :)
 
Nei skrev vel kanskje bare på skjult jeg.. ;) tusen takk for det <3

Så bra! (Ja, regnet med det. :p Så da tenkte jeg at dagboken din måtte være greit for oss som ikke kan se skjult. :D)
 
Back
Topp