Ensom

V

Venneløs

Guest
Føler litt deppa for tiden. Og ensom. Jeg har mann og barn. Og en fin familie, både på min og mannen sin siden. Men jeg føler meg så alene noen ganger. Jeg har ingen nære venninner/venninne som jeg kan snakke med om alt. Eller finne på noe sammen med. Ser så koselig ut når flere venninner er samlet. Eller de som har venner hvor fedrene og ungene er sammen med.
Er ikke sånn at jeg trenger masse venner og slikt. Men en nær venninne eller to hadde ikke gjort noe :(

Jeg er ikke så flink til å oppsøke folk selv, er en del sjenert. Så å bare finne noen venner sånn ut av det blå er ikke noe for meg. Føler jeg er blitt så gammel nå også :rolleyes:

Flere som føler seg ensom og alene? Jeg er heldig som har en familie men er noe som mangler.

Noen som har noen råd?
 
Du kan fortelle hvor du bor så kanskje du finner noen her inne. Jeg fant ei veninne her inne. Vi ble kjent her i 2013.
 
Så kjekt at du fant en venninne her inne :) Problemet mitt er at jeg er litt sjenert :oops:

Bor litt utenfor Bergen:)
Det var jeg også før. Men kom over det og er langt fra det nå. Jeg bor på andre siden av landet desverre. Holder til på Østlandet nærme Sverige.
 
Jeg holder til på Askøy [emoji4] hvor gamle er barna? [emoji4]
 
Er så kjekt å lese at dere vil bli kjent :) må bare mane meg opp litt :oops: er så redd jeg er for gammel for dere :p syns alle her inne virker så unge hihi :p gamlemor hehe
 
Føler litt deppa for tiden. Og ensom. Jeg har mann og barn. Og en fin familie, både på min og mannen sin siden. Men jeg føler meg så alene noen ganger. Jeg har ingen nære venninner/venninne som jeg kan snakke med om alt. Eller finne på noe sammen med. Ser så koselig ut når flere venninner er samlet. Eller de som har venner hvor fedrene og ungene er sammen med.
Er ikke sånn at jeg trenger masse venner og slikt. Men en nær venninne eller to hadde ikke gjort noe :(

Jeg er ikke så flink til å oppsøke folk selv, er en del sjenert. Så å bare finne noen venner sånn ut av det blå er ikke noe for meg. Føler jeg er blitt så gammel nå også :rolleyes:

Flere som føler seg ensom og alene? Jeg er heldig som har en familie men er noe som mangler.

Noen som har noen råd?

Jeg bor i Oslo, ellers så hadde jeg møtt deg <3 Må gjerne bli meldings-venner via Forumet :D
 
Er så kjekt å lese at dere vil bli kjent :) må bare mane meg opp litt :oops: er så redd jeg er for gammel for dere :p syns alle her inne virker så unge hihi :p gamlemor hehe
Hopp ut i det med begge bena, ta en sjanse! Tenk om du møter drømmevenninnen? Lykke til :)
 
Er så kjekt å lese at dere vil bli kjent :) må bare mane meg opp litt :oops: er så redd jeg er for gammel for dere :p syns alle her inne virker så unge hihi :p gamlemor hehe
Bare hopp i det. Finnes alle aldre her inne. Mange ser man jo ikke alderen på navnet og ikke ta det som at man er for ung. Dessuten har ikke alder så mye å si. Min veninne fra forumet er 4 år yngre enn meg.
 
Hei! Føler det sånn selv, og jeg synes du er supertøff som strekker ut en hånd :) jeg bor utenfor Oslo så får ikke møtt deg, men send meg gjerne en pm om du vil skravle :) håper du finner den/de du søker etter ;) stor klem
 
Har det sånn jeg og. Men bor litt utenfor Oslo så blir litt langt.
 
Back
Topp