Enorme pupper!

Horomonella

Gift med forumet
Noen andre som har det problemet?
Er bare 17 uker på veg, men har allerede gått opp fra C til E cup!! Har lagt på meg 1,5 kilo, men har en normal vekt og magen viser bare så vidt. Er dette normalt?
 
Hei.

Det hørtes helt normalt ut. [:)] Bare vent til barnet kommer ut, og du starter amminga- enda større! [:)]
 
[:D] D e jo svært me svere bryst! klart ryggen tåle d ikje så gådt då.. He au gått opp te E, men eg va D te vanli..

finna ein slanke topp å visa fram glise.. [:D]
 
hehe.. [:D] Samboeren min e jo fornøyd da, men e syns de blir litt i meste laget!
 
Så heldig dere er!! Jeg har små pupper jeg, og håper virkelig at de skal bli litt større under svangerskapet. Bruker A og B skål til vanlig, så jeg krysser fingrene!! Tjihii. Bare så synd at de går tilbake til liten størrelse når jeg slutter å amme...[:@][:'(]. Men jeg skjønner dere godt: Når puppene blir så store at det blir en belasting for ryggen, kan det ikke være mye greit!!! Lykke til![;)]
 
venter du jente Hebra? De sier at de vokser MYE da [;)] Selv hadde jeg en 85D når jeg ble gravid, nå er jeg oppe i 90 D\E.. skikkelig "#%¤ egentlig, er så vanskelig å finne en god BH. [:@]
 
Ja mannen min fryde seg vertfall øve utståane nipla å fastheda.
Du e så deilige seie han å fryde seg øve kvar minste fårandring han kan merka.. han syns d e litt leit at han ikje kjenne d på kroppen sånn som eg jår.. så graviditeten blir bare mer fantastisk.
han jår meg takknemli får at d e meg såm må bera fram å klemma ud ongen samtidi som han sjøl e takknemli han sleppe.. [:D]
D e deiligt å ver gravid sjøl om du blir trøtt å kvalm..
str. treng ikje gå så veldi møye ner ette ammeslutt..

kosligt å få kontakt me så mange på korte ti..
 
Fikk ikkje vite ka kjønnet va, men trur sjøl at det blir ei lita jente. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme, så det er mye som tyder på jente [:D]
Helt enig i at det er vanskelig og finne bh`er, vertfall fine bh`er. Når man må opp i så store str. så finnes det bare "kjerring" bh`er syns e.
 
Det kommer til å bli ganske jævlig viss de vokser enda mer når bebisn blir født! Da kommer de til å bli så store at da tror jeg rett og slett ikke at bh`er duger lengre. Må bruke søppelsekker med tau i eller noe..
 
Jeg skjønner ikke hvorfor de me små bryst klager, de aner ikke hvor heldige de er...! Store pupper er ingen fordel, man får vondt i ryggen, sliter med å finne gode bh`er og i tillegg kan man risikere å få seg en på trynet viss man har glemt bh i gymtimen og må løpe [:D]
 
ja mine har vokst en god del,og verre skal det bli[:)]
 
Hvis du hadde hatt så små pupper at du måtte bruke innlegg for å få dem til å synes, hadde du ikke synes det heller hadde vært noe gøy...[;)] Men en mellomting hadde vært fantastisk. En C-cup foreksempel..... Men er det ikke godt at ingen av oss er like??!!??!
Lykke til til dere alle!

Klemmer fra Tuppen[:D]
 
jo da.. men en gang jeg datt forover av bukken i gymtimen så slo jeg meg ikke i trynet. ene og alene pga store pupper.. du kan si det sa mer klask og så etterpå kom hele klassens latter.. ser for meg å gjøre det samme med melk i.. Splat!
hehe. morsomt.. eg ler a mine egne vitsa..
men ja.. d e j* å ikkje finna søde BH'a så eg kan føla meg litt feminin for mannen min.,
menmen.. d gidde ikkje dessan anorektiske produsentan..
HATEHATEHATEHATE
Rett å slett HATE dei ekle skapningane som seie "nei! frodige folk ska ikje føla seg fine!"
 
Oh, yes! Bruker normalt 80DD men har økt til 80G, og nå begynner de BHene å bli trange også! (Hjeeelp!) De er ømme og "sprengte" også.

Er høy og slank men har naturlig store pupper. Kommer seriøst til å vurdere brystreduksjon når jeg er ferdig med å få de barna vi vil ha. Det er slitsomt med så tunge pupper! Men mannen min elsker dem, da...
 
Hei, er jeg den eneste som ikke har et problem med store pupper??? He he jeg var og fremdeles er en c-cup, men det virker ikke som om de har tenk å vokse seg noe større heller... Kan bruke mine vanlige bh-er .[:)]. Og jeg venter jente...
 
Ble dessverre tidlig king size pupper[:D]
 
Sko ha vært enkelt å laga di sjøl men d e værtfall vanskli!![:@]
Har 80 rundt men de bh'ene finne ikkje eg vertfall.. kor må du gå då?
Finne bare sånn ekle der puppene blir helt spisse..
ikkje någe vakkert syn onna ein tynne bluse.. Heldivis snart vintar?!!

Har pr dags dato 1 BH som er god og "pen" (ingen detaljer men)
 
Vett det. H&M suge max altså.. Lindex e hakke bere.. he faktisk fonne ein på cubus men den vare nok ikje lenge nei.. hopper utav allerede..
E dar ingen andre butikka?!!!!!!!!!!
 
Kan bare glemme BH-kjøp på H&M, jeg... Får knapt nok inn brystvortene i de BHene de har der [:D]
 
Jeg har bestandig hatt små pupper og synes det har vært så greit, men nå har de vokst mye, jeg synes faktisk det er vanskelig å forholde seg til ,jeg synes puppene mine bare er stygge, men ja det er normalt.
 
Back
Topp