Enkel eller dobbeldyne?

Han er rene vedovnen og jeg trenger det kaldt for å sovne og sove godt.. :confused3 Så egne dyner her i hus ja, dobbeldyne kommer ikke på tale for noen av oss! Hehe
 
Enkel. Må ha egen dyne :)
 
Her har vi hver vår enkeldyne :) samsover med frøkna så dele dyne blir tricky når hu driver å sparker den av seg hele tia[emoji85]
 
Jeg hadde dobbel da jeg var alene, kunne tenkt meg dobbel igjen, nå har vi enkel, men vi sover i hver vår etasje, får ikke sove ellers, så kanskje jeg skal lete frem dobbeldynen min :p
 
Vi har enkeltdyner. Når vi hadde dobbel endte det alltid opp med at en av oss hadde hele, så da bytta vi. [emoji14]
 
Har enkeltdyner. Jeg klarer ikke sove med dobbeltdyne. Er kun ved kosing at de er gode å ha
 
Enkel - ellers har jeg ikke dyne halve natten... mannen liker å rulle seg inn i dyna. Jo større dyne, jo mer ruller han.

Liker jo ideen om dobbeldyne, men funker ikke her i hus ; dessuten vil jeg gjerne ha dyna helt over skuldrene, han i det armene - funker ikke :)
 
Enkel.

Jeg deler periodevis med lillemor i midten men hun er ikke så glad i dyne så hun bruker helst hverken min eller sin
 
Vonde (u)vaner er vonde å vende. Jeg var vant til å ha ei dobbeldyne for meg selv, før jeg møtte mannen. Han også.

Ergo - vi har ei dobbeldyne - HVER! :hilarious:

Så vi lager oss en borg med dyne oss i mellom, for å være helt sikre på at vi slipper gutte- og jentelus. :p Neida, vi overlapper dem stort sett, men deilig å kunne ha muligheten til å pakke seg godt inn på alle kanter, eller ligge uten dyna på den siden man trenger å ha lufting uavhengig hvilken side man ligger på.
 
Enkeldyne
 
Jeg har dobbel og han enkel, topper det hele med at jeg hsr hotellpute og han vanlig [emoji23]
 
Dobbeltdyne[emoji4] kjempe koselig !
 
Vi har hver vår dobbeldyne! Angrer ikke på valget om å kjøpe en dyne til oss hver, da jeg visstnok var egosentrisk i søvne. :p også blir det ikke like varmt. :)
 
Vi har hver vår og sliter så fort vi kommer på hotell eller liknende hvor det er dobbel. Så her forblir det enkeltdyner :)
 
Back
Topp