Enkel eller dobbeldyne?

Deler aldri sånt noe [emoji23] Jeg må ha dyna surra mellom beina og frem over magen også holde den øverste delen. Dyne er slangen min [emoji23]
 
Vi har dobbeldyne og kunne egentlig ikke tenkt meg å sove uten å kunne sove inntil manne. Men av og til kunne jeg tenkt meg en dyne for meg selv siden jeg blir så himla varm av å dele
 
Enkeldyne til meg og dobbel til han. Jeg stjeler dyna I søvne, dessuten trenger jeg ei varmere dyne han gjør.
 
Dobbel kommer ikke på tale! Ikke engang om jeg fikk ha den alene. Jeg må ha dyna pakket under meg på alle fire sider, er bare såvidt håret og fjeset stikker ut liksom, har en veldig spesifikk måte å sove på. Dobbel dyne betyr jo bare at plutselig er det noen andre som drar i dyna mi i løpet av natta, jeg får ikke pakket den rundt meg på ene siden, og man lett får et sånt "hull" hvor det kommer kald luft inn.

Hæ? Går fint an å pakke seg inn i dobbeldyne. Jeg pakker meg inn i min og mannen har egen dobbeldyne. Jeg liker ikke luft på tærne, så jeg sover godt pakket.
 
Enkel [emoji5] da får jeg ha den sånn jeg vil [emoji3]
 
Vi har hver vår enkle. Jeg må ha litt plass om natta, orker ikke ligge tett inntil. Han er for varm [emoji13]

Frøkna kommer ofte da, så blir noen inntil uansett, men hun får sin egen dyne så jeg slipper å ha henne kliss innpå [emoji23]
 
Hæ? Går fint an å pakke seg inn i dobbeldyne. Jeg pakker meg inn i min og mannen har egen dobbeldyne. Jeg liker ikke luft på tærne, så jeg sover godt pakket.

Ikke slik som jeg ligger, det blir for mye dyne i bredda om den er større enn det jeg har nå. :p
 
Vi har faktisk 1 dobbeldyne hver:p elsker stor dyne som jeg kan pakke meg godt inn i:)
 
Enkel. Klarer ikke å ligge inntil mannen når jeg skal sove uansett. I sleep alone!
Dessuten må jeg ha muligheten til å snu dyna over til den kalde siden, og å kunne legge en del av dyna mellom bena og ha ryggen uten dyne ;)
 
Dobbel i lag med mannen[emoji2]
 
Back
Topp